اخباری در رسانه های عربی و رسانه های اجتماعی در حال انتشار است که بر اساس آن کاروان حامل ابوبکر البغدادی، هدف حمله نیروهای عراقی قرار گرفته است.

کاروان خودروی رهبر داعش (ابوبکر البغدادی) هدف قرارگرفت+تصاویر

 بر اساس اخبار منتشر شده، کاروان خودرویی که ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش نیز در آن حضور داشت توسط هواپیمای  ارتش عراق مورد حمله قرار گرفته است. 

به گزارش گلستان24، این خبر در حالی منتشر شده که رسانه های معتبری چون رویترز، راشا تودی عربی، المیادین  نیز آن را پوشش داده اند. بر اساس این گزارش، ستاد عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرده بر اساس اطلاعات دقیق که توسط ماموران اطلاعاتی جمع آوری شده بود، این حمله صورت گرفته است.

به گزارش المسله‌، گروه اطلاعاتی "الصقور"، وابسته به وزارت کشور عراق موفق شد با تکیه بر اخبار اطلاعاتی دقیق و از طریق هماهنگی با فرماندهی عملیات مشترک و نیروی هوایی عراق، کاروان ابوبکر بغدادی و نیز محل نشست سرکردگان این گروه را هدف قرار دهد.

یک منبع در گروه اطلاعاتی الصقور گفت: جنگنده‌های ارتش عراق، کاروان ابوبکر بغدادی را هنگام حرکت به منطقه الکرابله در غرب الرمادی هدف قرار دادند.
 
به‌گفته وی، جنگنده‌های ارتش عراق محل برگزاری این نشست را نیز بمباران کردند که در پی آن بسیاری از سرکرده‌‌های داعش کشته و زخمی شدند.
 
گروه اطلاعاتی الصقور افزود که به‌زودی اسامی سرکردگان گروه تروریستی داعش را که در این عملیات به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند، منتشر خواهد کرد.

کاروان رهبر داعش در حال حرکت از منطقه ای از غرب سامرا به سمت منطقه الکرابلة در استان الانبار بوده که  هدف بمب های هواپیمای بدون سرنشین قرار می گیرد و تعدادی از سرکرده های تروریست داعش نیز کشته می شوند. برخی از رسانه ها نیز اعلام کردند این حمله توسط جنگنده های سوخو صورت گرفته است.

در همین حال تصویری منتشر شده که گفته می شود، ابوبکر البغدادی است که از این حادثه جان سالم به دربرده  اما در همین حال برخی معتقدند این رهبر تروریست در این جریان به هلاکت رسیده است. 

برخی از رسانه ها نیز به نقل از وزارت کشور عراق خبر حمله به کاروان خودروی ابوبکر البغدادی را نقل کرده اند. گفته می شود رهبر داعش در حال رفتن برای حضور در جلسه ای مهم که سران داعش در آن حضور داشتند بوده است. 

 

 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار