چندین کاریکاتوریست‌ از کشورهای مختلف دنیا، ظلم استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر را در آثار خود به تصویر کشیده‌اند.

حقوق بشر آمریکایی در آثار کاریکاتوریست‌های جهان+تصویر

به گزارش گلستان24،حقوق بشر آمریکایی یعنی باید فرقی بین سیاه‌پوست و سفیدپوست و دیگر نژادها باشد؛ حقوق بشر آمریکایی یعنی آن کسانی که ما می‌خواهیم باید زنده بمانند؛ حقوق بشر آمریکایی یعنی نابودی نسل‌ها و مرگ نوزادانی که به دنیا نیامده باید با دنیا وداع کنند؛ حقوق بشر آمریکایی یعنی نابودی مستضعفین و ... آنها فقط مدعی هستند که به فکر بشریت‌اند و این را همه دنیا می‌داند.

بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «نقض حقوق بشر در آمریکا و به ‌‌وسیله آمریکایی‌ها در دنیا از همه کشورها بیشتر است؛ اما مردم دنیا و همچنین ملت ایران و دولت ایران و نظام اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند!».

این ظلم استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های دولت آمریکا که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، موضوع کاریکاتوریست‌های جهان قرار گرفته است و در کتاب مسابقه بین‌المللی کاریکاتور حقوق بشر در کشور ترکیه به سال 2014 به چاپ رسیده است.

این آثار را در ادامه می‌بینیم:

رینالدو پاگان آویلا از اسپانیا

 

نیکولای اسوریدنکو از ازبکستان

نیکولا لیستز از کرواسی

مایکل کونتوریس از یونان

کورسات زمان از ترکیه

جیتت کاستانا از اندونزی

ایوایلو تسوتکو از بلغارستان

کنستانتین سیسو از رومانی

محمت زبر از ترکیه

پاول کنستانتین از رومانی

 

جلال پیرمزرآباد از ایران

 

/فارس

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام . خداقوت
    باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.
    http://golestanblog.ir/%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AB%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3/
    یاعلی. التماس دعا

آخرین اخبار