پیکر سروان شهید محمد تقی زاده امروز(یکشنبه 15 فروردین ماه) تشییع شد. سروان محمد تقی‌زاده عصر پنجشنبه 12 فروردین در جریان درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید. این درگیری در منطقه بیابانی روستای خیرآباد از توابع بخش مرکزی ایرانشهر رخ داد و طی آن، دو نفر از اشرار مسلح و سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند. شهید تقی‌زاده اهل قائم‌شهر بود که به‎طور مأموریتی به ایرانشهر انتقال یافته بود.

تشییع پیکر محمد تقی‌زاده شهید نیروی انتظامی+تصاویر
به گزارش گلستان24، پیکر سروان شهید محمد تقی زاده امروز(یکشنبه 15 فروردین ماه) تشییع شد. سروان محمد تقی‌زاده عصر پنجشنبه 12 فروردین در جریان درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید. این درگیری در منطقه بیابانی روستای خیرآباد از توابع بخش مرکزی ایرانشهر رخ داد و طی آن، دو نفر از اشرار مسلح و سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند. شهید تقی‌زاده اهل قائم‌شهر بود که به‎طور مأموریتی به ایرانشهر انتقال یافته بود.
 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

  • عباس اسدی زاده
    0

    باسلام خدمت خانواده شهید بزرگوار محمد تقی زاده ایشان به هم رزم خود شهید ستوان یکم جلال اسدی زاده که در حادثه ترور توسط افراد ناشناس در مورخ 4/11/94در منطقه انتظامی چابهار به درجه رفیع شهادت نایل امدند یوست شهادت افتخار بزرگ است که لایق مردان خدا است برادر شهید

آخرین اخبار