اجتماع با شکوه مردم جیرفت

دکتر احمدی نژاد امروز در یادواره شهدای سادات، طلبه و معلم، همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در مصلای جیرفت سخنرانی می کند.

گزارش تصویری سفر دکتر احمدی نژاد به استان کرمان و جیرفت

به گزارش گلستان24، در حالی که گفته می شود در این ماه قرار است روحانی سفری به کرمان داشته باشد اما ریس جمهور پیشین خود را قبل از وی به کرمان رساندو سخنرانی خود را با سوال"مشکل کجاست"آغاز کرد.

محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق،همزمان با روز جهان کارگر و روز معلم ،  احمدی نژاد طی سخنانی در اجتماع با شکوه مردم جیرفت به بحث در باره آزادی به عنوان فصل مشترک همه ارزشهای الهی یاد کردو افزود: مستکبران اصرار دارند که همه ظرفیت های علمی و فناوری ، منابع ثروت و قدرت و ابزار تهاجمی صرفا در انحصار آنان باشد. در حالی که ملت ها در استفاده از استعدادهای ذاتی و خدادادی خود برای تامین نیازهای طبیعی و پیشرفت و توان دفاعی شان ، آزاد نیستند و به شدت و با خشونت منع و محدود می شوند.

سفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفتسفر احمدی نژاد به جیرفت

سفر احمدی نژاد به جیرفت

سفر احمدی نژاد به جیرفت

ارسال نظر

  • ناشناس
    2

    عاشقتم

  • ناشناس
    1

    دمش گرم چه جمعیتی...
    روحانی تنهاریئس جمهور4ساله ایران...خخخخ

  • علیرضا
    1

    دوستت داریم احمدی نژاد

  • مهدی - اردبیل
    1

    مردم شهید پرور و حسینی اردبیل آرزو دارند ک میزبان دکتر احمدینژاد باشند.و ما مردم اردبیل عاشقانه لحظه شماری میکنیم تا روزی میزبان این مرد خدا و مرد اقدام و عمل باشیم و یک صدا بگوییم:هستیم برآن عهدی که بستیم.
    وعده همه ما انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و انتخاب شایسته دکتر محمود مردمی نژاد.انشاا...

  • مهدی -رزمنده و جانباز اردبیل
    0

    ردم شهید پرور و حسینی اردبیل آرزو دارند که میزبان دکتر احمدی نژاد باشند.و ما مردم اردبیل عاشقانه لحظه شماری میکنیم تا روزی میزبان این مرد خدا و مرد اقدام و عمل باشیم و یک صدا بگوییم:هستیم برآن عهدی که بستیم.
    وعده همه ما انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و انتخاب شایسته دکتر محمود مردمی نژاد.انشاا...

  • مهدی
    0

    احمدی بت شکن بت بزرگو بشکن

آخرین اخبار