در نخستین همایش زندگی به سبک جهادی صورت گرفت؛

همزمان با برگزاری دومین همایش زندگی به سبک جهادی از گروه های جهادی نمونه و برتر استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از گروه های جهادی نمونه و برتر استان گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان24، جشنواره زندگی به سبک جهادی که  به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان گلستان و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد

در این همایش که صادق ملکی معاون موسسه جوانان آستان قدس رضوی و صدها نفر از مسئولان و اصحاب فرهنگ استان گلستان شرکت نمودند؛ از 4 گروه جهادی زیر در استان نیز تقدیر به عمل آمد.

جهاد علمی : در این بخش از گروه جهاد علمی مدرسان دانشگاه به سرپرستی دکتر کوه رخی ؛ استاد فیزیک و هیات علمی دانشگاه ، بابت  آموزش رایگان به محرومین ، تقدیر بعمل آمد.

جهاد فرهنگی : از انجمن نویسندگان هوران به سرپرستی جانباز سرافراز غلامعلی نسایی که در جهاد فرهنگی و پرورش نویسندگان انقلابی پیشرو می باشند  ، تقدیر گردید.

جهاد فضای مجازی : جناب آقای سید رضا رحیمی ، کارشناس فضای مجازی و سایبری استان تقدیر شونده بعدی بودند که در عرصه مجازی ، جهادی خستگی ناپذیر و مستمر را در دستور کارشان قرار دادند.

جهاد نظامی : از خانواده اولین شهید مدافع حرم استان گلستان ، شهید جاویدالاثر غلامعلی تولی که مظلومانه به شهادت رسدند و غریبانه برایشان مراسم گرفته شد ، قدردانی گردید.

تقدیر ویژه : از امیر منصور خمری به واسطه مساعدت مستمر در جشن های مردمی زیرسایه خورشید استان گلستان و همکاری با شبکه جوانان رضوی استان و به ویژه حس انسان دوستانه و ارادتشان به امام رضا(ع) که موجب شد یک خانواده روستایی محروم برای اولین بار به زیارت امام مهربانی ها عازم شوند ، قدردانی ویژه بعمل آمد.

زندگی به سبک جهادیزندگی به سبک جهادیزندگی به سبک جهادیزندگی به سبک جهادی

ارسال نظر

آخرین اخبار