سلسله مباحث فساد در فضای مجازی

حالا باید علاوه بر تاثیرات ماهواره تاثیرات مخرب اینترنت و شبکه های مجازی موبایلی را هم بیافزایم.

تنوع طلبی زوجین

به گزارش گلستان 24، اثرات مخرب ماهواره بر زندگی ها برکسی پوشیده نیست. بسیارند زن و شوهرهایی که بخاطر تماشای فیلم های ماهواره ای کارشان به طلاق رسیده است یا اینکه آنقدر با هم سرد شده اند که همدیگر را تحمل می کنند و در حال زجر کشیدن از زندگی خود هستند.

اما حالا باید علاوه بر تاثیرات ماهواره تاثیرات مخرب اینترنت و شبکه های مجازی موبایلی را هم بیافزایم. دیدن تصاویر زنان و مردان مختلف با تیپ ها و قیافه های مختلف باعث می شود زن نسبت به مرد خود بی علاقه شود و مرد هم حس کند زنش زیبایی حداقلی را ندارد. نسبت به هم سرد می شوند.

گاهی زنان دچار تنوع طلبی احساسی می شوند. بیشتر اوقات فراغت خد را سرگرم چت کردن های بی محتوا و گذراندن در گروه ها وصفحه های شخصی موبایلی اند. زنان دیگر مدام از همسرانشان تعریف می کنند و از هدایا و تفریحاتشان می گویند و عکس می فرستند. این باعث می شود این زن که بخاطر مشغله های کاری همسرش شاید نتواند این تفریحات را در این حد داشته باشد دچار نوعی افسردگی شود.

تصور کند چون برای شوهرش اهمیت ندارد این وضع زندگی اش است. سعی می کند تا با سردی خود انتقام خود را از شوهرش بگیرد. که این سردی با ادامه اش تبدیل به عادت می شود و کم کم زندگی اش از این رو به آن رو می شود.

البته این تنوع طلبی احساسی در مردان هم بوجود می آید. اما به شکلی مختص روحیه مردانه شان. راضی نشدن دو طرف از هم و یا گاهی تنها یکی از زوجین متاسفانه عامل بسیاری از طلاق هاست. 

وقتی کسی به مردها و زن ها با پوشش و شکل های مختلف و روابط میان آن ها نگاه می کند، بدون این که بخواهد و انتخاب کند، دچار روحیه ی تنوع طلبی در امور جنسی می شود.

معاون فناوری اطلاعات و رسانه‌های نوین قرارگاه فضای مجازی بسیج کشور، روح‌الله مؤمن نسب: بر اساس مطالعات موسسه‌ی آمریکایی «فمیلی سیف» که از معتبرترین مؤسسات امنیت خانواده در جهان به شمار می رود، ۸۹ درصد محتوای چت و پیامک‌ها غیراخلاقی است.

نرم‌افزارهای موجود برای حضور در شبکه‌های اجتماعی محصول فناوری است و هر محصول تولیدشده منافع خاص تولیدکنندگان خود را دنبال می‌کند. منافعی که منجر به فروپاشی خانواده ها شود آنهم در کشور ایران که خانواده جایگاه ویژه ای در فرهنگش دارد و اساس تربیت از این بستر شکل می گیرد. شهدا و دانشمندانمان همگی خانواده های فداکار و مطلعی داشتند که این پیشرفت ها در کشور حاصل شد. و یا هدفهای دیگری مانند سرگرم ساختن نسل جوان به این فضاها و جدایی از تحصیل علم یا کارآفرینی. و مشغول کردن پدر و مادرها برای سلب توجه شان به تربیت فرزند.

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "گلستان بلاگ"

    با آدرس: http://golestanblog.ir/%D8%B3%D9%84%D8%B3%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%AD%D8%AB-%D9%81%D8%B3%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%B7%D9%84/

    در این سایت انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    یا علی. التماس دعا

آخرین اخبار