حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری :

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نهم به اظهارات نائب‎رئیس مجلس واکنش نشان داد و علی مطهری را فردی بی‎بصیرت در مواضع سیاسی دانست و گفت: در مسائل شرعی ایشان را یک مدافع می‎شناختم، ولی در جریان اخیر در مسائل شرعی هم بی‎بصیرتی کرد.

بی‎بصیرتی علی مطهری در مواضع سیاسی و شرعی/ توجیه به جای عذرخواهی سبقت گرفت

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در واکنش به اظهارات علی مطهری نائب‎رئیس مجلس تصریح کرد: بنده که دو دوره در مجلس با دکتر مطهری همکار بوده‎ام، تا الآن ایشان را در مواضع سیاسی، بی‎بصیرت می‎دانستم و در مقابل، در مسائل شرعی ایشان را یک مدافع می‎شناختم ولی متاسفانه در جریان اخیر معلوم شد که ایشان، شاید برای حفظ جایگاه اخیرشان در جریان اصلاح طلب، حاضرند دست از اعتقادات دینی خود هم بردارند.

* کسی که پاسخ منطقی داشته باشد، فحاشی و هتاکی نمی‎کند/ دفاع از توهین به جای اظهار ندامت

وی افزود: چند روزی است که از مکاتبه برادر ولایی و انقلابی‎مان، حجت‎الاسلام دکتر احمدی خطاب به دکتر مطهری می‎گذرد و پاسخ دکتر مطهری هم نشان‎دهنده آن است که جواب منطقی در قبال استدلال ایشان ندارند، کسی که پاسخ منطقی داشته باشد، فحاشی و هتاکی نمی‎کند.

نماینده مجلس ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گمان بنده این است که برخی از طرفداران دکتر مطهری در جریان اخیر، اهانت ایشان به ساحت قدسی حضرت رضا (ع) را نشنیده‎اند، چرا که اگر می‎شنیدند و متوجه اهانت ایشان می‎شدند، شاید حمایت نمی‎کردند، گرچه بسیاری از طرفداران ایشان در سال‎های اخیر، در توهین به مقدسات، از ایشان سبقت گرفته‎اند.

طاهری با تاکید بر اینکه ای کاش آقای مطهری بعد از اهانت به حضرت که در قالب مزاح مطرح شد، عذرخواهی می‎کردند تا جایی برای تبرئه شدن خود باقی می‎گذاشتند، گفت: ولی ایشان نه تنها اظهار پشیمانی نکرده‌اند بلکه در پاسخ دکتر احمدی، به نوعی از توهین خود دفاع کرده‎اند و امام راحل را هم هم‎عقیده با خود پنداشته‎اند!!.

وی با اشاره به اینکه فضای کنسرت با فضای یک جلسه شعر، زمین تا آسمان متفاوت است، افزود: آقای مطهری که در سخنان خود، امام رضا (ع) را موافق کنسرت دانسته‎اند، برای توجیه خبط و خطای خود، در پاسخ به دکتر احمدی، احتمال شرکت امام در جلسه شنیدن شعر حافظ را مطرح کرده‎اند، این در حالیست که فضای کنسرت با فضای یک جلسه شعر، زمین تا آسمان متفاوت است.

* واهمه از مواضع انقلابی

نماینده مجلس ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عده‎ای در استان ما به این بهانه، هرچه خود لایق آن بودند، نثار شخصیتی فرهیخته و انقلابی کردند که باید دلیل آن را، ترس و واهمه آنان از تداوم چنین مواضع انقلابی در استان دانست.

طاهری خطاب به هتاکان به ارزش‎ها و آرمان‎های انقلابی گفت: باید به این آقایان عرض کنیم که جریان انقلابی استان، در چنین مسیری، به تعبیر قرآن کریم، مصداق (لایخافونَ لومَة لائم) هستند و دست از دفاع از ارزش‎ها و آرمان‎های انقلابی و ولایی برنخواهند داشت.

وی در پایان لازم از مواضع ارزشمند حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی مشاور شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در استان گلستان به ویژه موضع اخیر ایشان، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار