در نشست مردمی چله انقلاب صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانباز شاخص استان گلستان با حضور استاد آقاتهرانی شامگاه چهارشنبه در مسجدالرضا(ع)گرگان برگزار شد.

تصاویر/ مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانباز شاخص استان گلستان با حضور استاد آقاتهرانی

امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه این ستارگان نورانی، رسالت خطیری است که بر روی دوش مردم و مسئولان احساس می شود.

به گزارش گلستان24،​ به منظور تجلیل از فداکاری ها و رشادتهای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگر در آیینی فرهنگی و باشکوه، از خانواده شهید مدافع حرم قاسم غریب، معلم شهید قاسم مازندرانی  شهید شاخص انقلاب اسلامی استان گلستان و رزمنده جانباز صادق روشنی با اهداء کاشی منقش بهمراه عکس شهید تجلیل به عمل آمد.

این اثر فرهنگی معنوی از نقاشی اثر استاد رضوان برگرفته شده که در سال 1341 هجری شمسی بر سردر ورودی صحن آزادی حرم مطهر رضوی نصب شده است.

در این تابلوی کاشی سنتی تصاویر گنبد مطهر رضوی در کنار چهره شهدای مدافع حرم طراحی شده و برای تجلیل از خانواده های آن­ها و نیز شهدای انقلاب اسلامی، اهداء شد.

در این مراسم که با عنوان نشست مردمی چله انقلاب شامگاه چهارشنبه 6 بهمن ماه در مسجدالرضا(علیه السلام)گرگان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق دو دوره مجلس شورای اسلامی و سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان، حجت الاسلام سید محسن طاهری مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع)گرگان و دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان گلستان و حجت الاسلام نیشابوری ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی حضور داشتند.

تجلیل از خانواده شهدا (1)تجلیل از خانواده شهدا (7)تجلیل از خانواده شهدا (5)تجلیل از خانواده شهدا (2)تجلیل از خانواده شهدا (3)تجلیل از خانواده شهدا (6)

تجلیل از خانواده شهدا

تجلیل از خانواده شهدا (8)

تجلیل از خانواده شهدا (10)تجلیل از خانواده شهدا (11)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار