نماینده دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان عنوان کرد:

نماینده دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان بیان اشتغال محرومان و مشاوره اشتغال به آنها یکی از ماموریت‎های آستان است گفت: به زودی دفتر مشاوره کارآفرینی در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی ایجاد و راه‎اندازی می‎شود

ثبت نام از خادم‎یاران رضوی در استان‌ها/ راه اندازی دفتر مشاوره کارآفرینی در گلستان/ ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی وظیفه مهم اهالی رسانه

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در دیدار نوروزی با تعدادی از اعضای شورا و کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان که در راستای تجلیل از شهید والامقام سردار حجت‎الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری انجام شد، اظهار کرد: کار سرمایه‎گذاری در شرایط فعلی کشور به ویژه در استان گلستان مطلوب نیست، تجربه نشان داده سرمایه‎گذاری از سوی آقایان مورد حمایت جدی قرار نمی‎گیرد و فقط قشری خاص حمایت می‎شوند که باید فضای کشور تغییر یابد.

دیدار با طاهری (4)

وی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه‎گذار و تولید داخلی حمایت شود، تصریح کرد: اگر سرمایه‎گذاری حمایت شود رونق اقتصادی حاصل می‎شود.

وی تصریح کرد: می‌توانیم از ظرفیت وقف نیز در این راستان استفاده کنیم اما بحث وقف نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و امسال بنا داریم در این بخش ورود پیدا کنیم.

مسئول دفتر تولیت آستان قدس رضوی در گلستان ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت خیران اقداماتی انجام شده و در سال جدید باید از ظرفیت خیران در کارهای اقتصادی به خصوص در بازار استفاده شود.

حجت الاسلام طاهری ضمن قدردانی از اعضای بسیج رسانه و توجه به شهدای این قشر ابراز کرد: رسانه‎های ارزشی و انقلابی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند که ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف اهالی رسانه است.

دیدار با طاهری (2)

مسئول تولیت آستان قدس رضوی در استان گلستان با اشاره به اینکه خیرین باید به سمت فعالیت اقتصادی سوق داده شوند، افزود: نباید فقط به جمع‎آموری منابع مالی بسنده شود بلکه باید سرمایه‎گذاری و فعالیت اقتصادی قوت بگیرد.

طاهری تاکید کرد: یک دفتر کارآفرینی با همکاری دفتر مشاوره کارآفرینی در دستور کار قرار دادیم و به دنبال این هستیم متناسب با ماموریت‌های تعریف شده در دفتر استان قدس رضوی اقدامات جدی‌تری برای مشاوره اشتغال داشته باشیم.

وی گفت: بخش فرهنگی و اجتماعی یکی از بخش‌های دفتر آستان قدس در استان گلستان است و یکی از همکارانی که در گذشته در بخش شبکه جوانان رضوی پیش از راه‌اندازی دفتر فعال بود را به عنوان مسئول فرهنگی و اجتماعی دفتر که دارای اتاق اندیشه‌ورز است انتخاب کردیم.

دیدار با طاهری (7)

مسئول دفتر تولیت آستان قدس رضوی در گلستان تاکید کرد: از سوی آستان قدس رضوی در ابتدای امسال‌ 200 بسته تبرکی به همراه یک کارت هدیه برای بیماران که وضعیت مالی خوبی ندارند در نظر گرفته شده که با همراهی مسئولان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان این افراد شناسایی و این بسته‌ها توزیع می‌شود.

نماینده دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان با بیان اینکه افرادی که با ما همکاری می‎کنند خادم‎یار رضوی می‎شوند گفت: خادم‎یار رضوی در دفاتر آستان قدس رضوی در استان‌ها شناسایی می‌شوند.

وی گفت: افرادی که با دفاتر همکاری می‎کنند فعالیت‎هایشان در فرمی ثبت می‎شود و امتیازهایی برای آن در نظر گرفته می‎شود و با کسب امتیازاتی می‎تواند به درجه خادم افتخاری امام رضا(ع) برسد.

دیدار با طاهری (11)

نماینده دفتر آستان قدس رضوی بیان داشت: با کسب امتیاز افراد می‎توانند از یک کشیک تا  ۱۲ کشیک در سال توفیق خادمی افتخاری را برای آستان قدس رضوی پیدا کند و در سال آینده از طریق صدا و سیما اطلاع‎رسانی بیشتری انجام خواهد شد.

طاهری از فعالان رسانه در استان خواست تا در سامانه آستان قدس رضوی در بخش خادمیاران به نشانی eform.aqr.ir ثبت‎نام کنند و اگر پیشنهاداتی دارند مطرح کنند تا در برنامه‎ریزی جدید مورد استفاده قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    خوب تولیت استاون منبع تبلیغات برای اقای طاهری شد اون موقع که نماینده مجلس بدی چکار کردی

آخرین اخبار