در پی انتشار عکس آزاده نامداری:

بعد از اینکه خانم آزاده نامداری عکسی از ضرب‌وشتم همسر سابقش را در اینستاگرام منتشر کرد و دعوای خانوادگی را به شبکه‌های اجتماعی کشاند، حالا نوبت فرزاد حسنی بود که در مقابل ادعای خانم مجری پاسخگوی کاربران فضای مجازی باشد و دلیل کار خود را بیان کند.

اکران آتش بس ۳ بین حسنی و نامداری

به گزارش گلستان 24، بعد از اینکه خانم آزاده نامداری عکسی از ضرب‌وشتم همسر سابقش را در اینستاگرام منتشر کرد و دعوای خانوادگی را به شبکه‌های اجتماعی کشاند، باعث ناراحتی جمع کثیری از کاربران شد، ماجرا از این قرار است که خانم مجری عکسی از صورت کتک خورده‌اش را در صفحه‌ی شخصیش منتشر کرد، پستی که چند ساعت بعد به دلایل نامعلومی آن را حذف کرد، اما حاشیه‌هایش همچنان باقی بود و هر چه به جلوتر می‌رفتیم ابعاد آن گسترده و گسترده‌تر می‌شد و باعث جریحه‌دار شدن روحیه و عواطف کاربران می‌شد و از همه مهم‌تر اینکه قضاوت نادرستی در این بین توسط کاربران صورت می‌گرفت. یک‌شنبه ۲ فروردین سال ۱۳۹۴؛ خانم نامداری با انتشار پستی به همراه عکسی از چشم و صورت کبود خود اینگونه نوشته بود:

 

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید... باید... این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودم و حالم رو رویت کردند... امروز به لطف دروغ‌گویی ایشون، مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه... من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم. درس می‌دم. کار می‌کنم و دوباره زنده شدم. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده‌ش رو میسپره دست کسی که به نزدیک‌ترین کسش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می‌گم که از ایشون بت ساختند، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی می‌دونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می‌کنم به خدا... و خوشحالم که دیگه نمی‌بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت‌هاست حتی خودم گوشش ندادم... والسلام.

 

اکران آتش بس ۳ بین حسنی و نامداری


حالا نوبت فرزاد حسنی بود که در مقابل ادعای خانم مجری پاسخگوی کاربران فضای مجازی باشد و دلیل کار خود را بیان کند. آقای فرزاد حسنی همسر سابق آزاده نامداری طی یادداشتی در یکی از سایت‌های خبری در واکنش به این موضوع نوشت:

مردم عزیز سرزمینم... دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی حرمتی‌هایی که بر من روا رفت و مظلوم نمایی‌ها و استفاده از احساسات پاک شما سکوت اختیار کردم. اکنون نیز براساس خواسته‌ی مادر سیده 63 ساله‌ام و وثیقه‌ی سوگندی که یاد کرده‌ام پاسخ می‌دهم: کوتاه! کوتاه از آن جهت که احساس من بر این عقیده استوار است که حریم خصوصی افراد متعلق به ذوالحرم است ولاغیر. بر فرض محال اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آنهاست؟ ریختن آبروی دیگران و حتی خانواده خود به چه قیمتی؟ به قیمت پخش تصویرمان از تلویزیون؟! انسان‌ها را از روشی که برای رسیدن به هدفشان انتخاب می‌کنند بشناسید...

۱- کدام انسانی با اندک بهره هوشی می‌تواند بپذیرد که این خانم تا به حال هیچ گونه شکایتی از من نکرده باشد؟ قطعا با اندکی دقت و بررسی صفحات مجازی متعلق به مشارالیها که سرشار از تصاویر و مدارک غیر واقعیست پاسخ سوال روشن است!
 

اکران آتش بس ۳ بین حسنی و نامداری


۲- ایشان با بیان ادعاهای گوناگون و تجمیع کلکسیونی از عناوین مجرمانه همچون ضرب و شتم، افترا، تهدید به قتل، شکستن گوشی همراه (باور کنید به همین جرم!) و ارسال پیامک از من شکایت کرده و در تمامی این موارد به واسطه‌ی صدور احکام قضایی دست خالی از دادسرا برگشته است! به عنوان مثال رجوع کنید به پرونده کلاسه‌ی 922192/63 در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران. در کدامیک از این موارد محکوم واقع شده ام؟ هیچ کدام!

۳- اساسا مسائل خانوادگی ما به مدیران رسانه چه ارتباطی دارد؟ چرا ایشان با فرافکنی و عدم قبول واقعیت، موضوعات فی مابین در زندگی شخصی را به عدم پخش مستندشان ارتباط می‌دهند؟! اساسا ممنوعیت فعالیت ایشان از مراجع دیگر و به واسطه مواردیست که مرتبط با جدایی‌اش از من نیست. 

۴- پاسخ مفصل و قاطع من به این فرمایشات کذب و عکس‌های غیر واقعی و تهمت‌های پی در پی و مظلوم نمایی در مرجع قضایی به واسطه طرح شکایت از ایشان صورت خواهد پذیرفت و فصل الخطاب همه‌ی ما قانون است. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد. در پایان می‌خواهم این دو سوال من در صفحه‌ی اینستاگرام ایشان پرسیده شود که:

۱- نظر ایشان درباره گروهک (...) چیست؟
۲- نظر ایشان درباره‌ی عاطفه‌ی مادری و عشق به فرزندشان چیست؟
با سپاس - خاک پای ملت ایران - فرزاد حسنی

اینطور که فرزاد حسنی به عکس ضرب‌وشتم منتشر شده در اینستاگرام خانم مجری و بسیاری از موارد واکنش نشان داد و با قاطعیت پاسخگو شد باید منتظر ماند و دید که آزاده نامداری چه برگه‌هایی را رو خواهد کرد و چه پاسخ‌هایی به این ادعاها خواهد داشت!! گویا این ماجرا و عکس‌العمل‌ها در فضای مجازی سر دراز دارد/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

  • آزاده
    0

    بعد از این خبر ازاده امداری تو صفحش نوشته:
    از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

  • ناشناس
    0

    اونایی که این ها رو زوجی نمونه و الگو معرفی کردند الان بیان و پاسخگو باشند

آخرین اخبار