مدیر دبیرستان نمونه رحمتی گرگان خبرداد؛

مدیر دبیرستان نمونه رحمتی گرگان درباره مرگ یکی از دانش آموزانش گفت: تاکنون علت مرگ، مسمومیت شدید ناشی از قرص گندم اعلام شده است.

مسمومیت شدید ناشی از قرص گندم علت مرگ دانش آموز گلستانی/ این حادثه خارج از محیط آموزشی رخ داده است

به گزارش گلستان24 به نقل از کلاس بیست؛ صبح امروز با خبر شدیم دانش آموز دختر مدرسه نمونه رحمتی گرگان در یکی از بیمارستان های این شهر به دلیل مسمومیت شدید و بعد از دو روز در کما بودن ، فوت کرده است.

در این رایطه اخبار ضد و نقیضی  از سوی افراد مختلف و در مدرسه مبنی بر احتمال مسمومیت وی از سوی یکی از دانش آموزان و..  منتشر شد که برای جویا شدن از صحت ماجرا با  مدیر مدرسه گفتگو کرده ایم.

«منیژه دامغانی» در این باره، گفت: خانم (ر-ر) روز دوشنبه 19 مهرماه مانند همیشه به مدرسه آمد و از آنجایی  که در فعالیت های فرهنگی و مذهبی مدرسه  حضور فعال داشت، در بسیاری از برنامه ها حتی مجری بود،  آن روز هم مانندهمیشه کمک کار معاون پرورشی مدرسه بود.

دانش آموز گلستانی

وی افزود: او آن روز به همراه دوستانش رفت و به گفته آنها مشکلی هم در سرویس مدرسه بوجود نیامد.

مدیر آموزشگاه نمونه رحمتی گرگان با بیان اینکه بعد از عاشورا  تعطیلات، ایشان شنبه به مدرسه مراجعه نکردند و ما نیز با منزل وی تماس گرفتیم که به ما خبردادند در بیمارستان بستری هستند.

دامغانی هر گونه خبر درگیری ابن دانش آموز با دانش آموزان دیگر  ومسمومیت در محیط آموزشی را در مدرسه رد کرد و افزود: این دانش آموز در محیط آموزشی بسیار خوش اخلاق و مودب بود اما این درگیری را یکی دوستانش به ما اطلاع داد و گفته است در روز عاشورا با یکی از دوستانش در مراسم عزاداری روستای محل سکونتشان مشکل پیدا کرده بود.

وی با اشاره به اینکه  شنبه برای عیادت این دانش آموز به بیمارستان رفته است و اصل ماجرا را آنجا مطلع شده، است ، افزود: مسمومیت ناشی از قرص گندم برای نوجوان تشخیص داده شده است که بعد از دو روز در کما بودن، دیروز فوت کردند.

این مدیر با بیان اینکه از دست دادن دانش آموزی کوشا برای ما ضایعه دردناکی است، افزود: چون این دانش آموز از منزل خود به بیمارستان منتقل شده است مرگ این دانش آموز ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد، اما فقدان ایشان برای ما بسیار سخت است.

دیروز دانش آموز 14 ساله گرگانی به علت مسمومیت با قرص گندم  در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان فوت کرد.

گفته می شود، این پرونده در اداره آگاهی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار