به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان گفت: تمامی مدارس شهر گرگان امروز به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن مسیرها تعطیل است.

تمامی مدارس گرگان امروز تعطیل است

به گزارش گلستان24، قربان علی بذرافشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شدت بارش باران، لغزنده بودن مسیر خیابان‌ها و شدت سرمای هوا، تمامی مدارس شهر گرگان امروز (چهارشنبه) تعطیل است.

به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس سایر شهرهای استان گلستان نیز به مدیریت بحران شهستان‌ها واگذار شده است.

گفتنی است، شدت بارش برف و یخ‌زدگی مسیر خیابان‌ها به اندازه‌ای است که در مسیرهای دارای شیب‌ کم یا زیاد، تردد خودروها بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

بسیاری از خودروها در محورهای پرتردد همانند بلوار شهید صیاد شیرازی، کوی دادگستری، جام جم و مسیرهای مشابه به سختی و کندی انجام می‌شود.

 

تصاویر ثبت شده توسط خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان نشان می‌دهد در برخی از خیابان‌ها، شهروندان و کارکنان برای رسیدن به محل کار خود، مسیرهای مختلف را به صورت پیاده طی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، شامگاه گذشته و ساعات ابتدای بامداد امروز نیز بسیاری از خودروها در محور ناهارخوران، به دلیل لغزنده بودن مسیر دچار مشکل شده و اکثر خودروها بیش از سه ساعت در ترافیک این محور معطل شدند.

عدم نمک‌پاشی به موقع و مناسب، کندی در سرعت عمل دستگاه‌ های خدمات‌رسان را می‌توان عامل اصلی بروز این مشکلات دانست.

این در حالی است که اداره‌کل هواشناسی گلستان از روزهای گذشته، بروز این شرایط را در اطلاعیه‌های مختلف به تمامی دستگاه‌ها اعلام کرده بود و این موضوع از طریق رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی کشور اعلام شده بوده است.

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار