حادثه در خزر؛ بالگرد شرکت نفت خزر سقوط کرد

بالگرد شرکت نفت خزر، بامداد امروز (یکشنبه، هفتم آذر ماه) پس از برخاستن از روی سکوی امیرکبیر دچار حادثه شد و سقوط کرد.

هر 5 سرنشین بالگرد شرکت نفت خزر جان باختند

  به گزارش گلستان24 ، شرکت نفت خزر از سقوط بالگرد اجاره ای این شرکت خبر داده است.

بالگرد شرکت نفت

این بالگرد برای انتقال یکی از کارکنان شرکت نفت خزر به سکو اعزام شده بوده است که متاسفانه بلافاصله پس از برخاستن سقوط می کند.

 

علی اصولی، رئیس سازمان حراست نفت با بیان این که هنوز علت سقوط بالگرد مشخص نشده است، از پیگیری ها برای یافتن سرنشینان این بالگرد خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، حوالی ساعت چهار بامداد امروز (یکشنبه، هفتم آذر ماه) به دنبال ایست قلبی یکی از کارکنان شرکت نفت خزر در سکوی امیرکبیر، بالگردی که در اجاره این شرکت بوده است به سکو اعزام می شود. این بالگرد پس از سوار کردن مصدوم و برخاستن، دچار حادثه شده و سقوط می کند.

 

هم اکنون کمیته بحران در شرکت نفت خزر تشکیل جلسه داده است.
سومین جسد بالگرد سقوط کرده پیدا شد
یکی از اعضای کمیته بحران شرکت نفت خزر در خصوص حادثه صبح امروز (یکشنبه) که در سکوی امیر کبیر اتفاق افتاد اظهار کرد: حوالی ساعت 4 صبح امروزیک فروند بالگرد برای انتقال مصدوم به سکو اعزام شده بود که پس از سوار کردن فردآسیب دیده در حین بازگشت به سمت مرکز دچار حادثه شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که علت این حادثه چه بوده است گفت: هنوز جزئیات دقیق این حادثه و علت سقوط بالگرد مشخص نیست، اما از 5 سرنشین آن جسد چهار نفر کشف شده است. 

 

وی افزود: 5 نفر سرنشین این بالگرد شامل یکی از نیروهای پیمانکاری بوده که سکته کرده  ومابقی سرنشینها خلبان، کمک خلبان و دو نیروی فنی این بالگرد بوده اند.

 

براساس این گزارش هر پنج سرنشین بالگرد شرکت نفت کشته شدند.

 

گفتنی است مدل بالگرد سقوط کرده 117 روسی بوده که شرکت نفت خزر از یاس ایر اجاره کرده است.
انتهای پیام/


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

آخرین اخبار