فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به لزوم تلاش جدی و علمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: مبارزه واقعی با مواد مخدر با بخشنامه و دستورالعمل شدنی نیست.

مبارزه با مواد مخدر با بخشنامه و دستورالعمل شدنی نیست

به گزارش گلستان 24 ؛  علی‌اکبر جاویدان در گنبدکاووس در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که با حضور معاون هماهنگی، اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سالن همایش‌های موسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری نخستین یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مبارزه با مواد مخدر گام بزرگی برای تجلیل از تلاش‌ها و دلاوری‌های نیروهای جان برکف نیروی انتظامی است، گفت: از همه مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس که بسترساز برگزاری این یادواره باشکوه بودند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در سطح استان گلستان 298 شهید توسط نیروی انتظامی به انقلاب اسلامی تقدیم شده است، افزود: از این تعداد 83 شهید بزرگوار در درگیری و مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند که سهم گنبدی‌های غیور در این میان 20 شهید عزیز بوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر اینکه این شهدا سندی بر حقانیت نیروی انتظامی و گواهی روشن بر تلاش‌های بی‌دریغ پرسنل جان بر کف ما در مسیر امنیت مردم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه پرافتخار این بزرگواران بوده و خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم.

جاویدان با اشاره به اینکه امروز اعتیاد به عنوان یکی از مهم‌ترین بسترسازان آسیب‌های اجتماعی و منشا بخش عمده‌ای از جرائم در سطح جامعه است، ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد به معنای واقعی کلمه و با تعهد در حوزه آسیب‌های اجتماعی کاری کند باید در بخش پیشگیری فعال شود.

وی راه موفقیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر و به ویژه در حوزه پیشگیری را تقویت بنیه اعتقادی و بهره‌گیری از روحیه جهادی و انقلابی دانست و گفت: همه باید به این موضوع ایمان بیاوریم که مبارزه با مواد مخدر با بخشنامه و دستورالعمل شدنی نیست.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه در دو سال اخیر فعالیت‌های خوبی در سطح کلان کشور و استان گلستان در راستای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است، تصریح کرد: تک تک اعضای جامعه در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر دارای مسئولیت و تکلیف هستند و قطعا منافع این مبارزه نیز به عموم جامعه باز می‌گردد.

جاویدان با تقدیر از همراهی و حمایت‌های دستگاه قضایی از نیروی انتظامی در مقابله و مبارزه با مواد مخدر، اضافه کرد: امیدواریم با افزایش این حمایت‌ها و منسجم شدن تعاملات و هم‌افزایی‌ها در سطح استان گلستان شاهد فعالیت‌های درخشان‌تر و مثمرثمر در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در حوزه پیشگیری می‌تواند به همه ما حتی در کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان کمک کند، افزود: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت عظیم به صورت بهینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار