در حین برگزاری جلسات نیز تصاویر زنده این مجلس برای دولت محترم و ریاست جمهور پخش می شود و اگر خدایی نکرده مطلبی خلاف منویات ایشان بود می توانند بصورت زنده از بلندگوهای مجلس با نمایندگان ملت!!! صحبت کنند.

طنز/ مجلسی که اصلاح‌طلبان می‌خواهند درست کنند

 به گزارش گلستان24، دکتر عارف سرلیست اصلاح طلبان بار دیگر با جمله ای ناب اهم وظایف نمایندگان خیلی محترم مجلس شورای اسلامی را متذکر شد و اعلام کرد  که می‌خواهیم مجلسی شکل بگیرد که از وزیران دولت سوال نکرده و استیضاح نکند!

پس از آن دکتر ظریف و فانی وزرای محترم امور خارجه و آموزش و پروش در پیامی ضمن قدردانی از این اظهار نظر مراتب ذوق مرگی خود را خدمت ایشان اعلام کردند و گفتند اگر میدانستیم همچین تفکراتی نزد شما وجود دارد خیلی زودتر راهی مجلستان میکردیم

در این راستا به نظر می رسد اگر خدا نظر لطف و مرحمت خود را بر روی مردم همیشه در صحنه ایران نبندد و ما را شامل حال خود همچنان نگه دارد و آقای عارف و دوستان و همکاران و همفکرانشان راهی مجلس شود احتمالا اهم وظایف نمایندگان دوره دهم بدین شرح  خواهد بود :

1- قبل از هر بار شرکت در جلسه مجلس به نماینده دولت زنگ خواهند زد و ضمن عرض سلام و تقدیم احترامات و خلوص ارادات و چاکرات خود نسبت به دولت محترم کسب اجازه و تکلیف خواهند نمود من باب احترام به بزرگتر تا خدائی نکرده از مساله بسیار مهم استفاده از  تجریبات دیگران و عمل به آیه " و امرهم شوری بینهم " غافل نشن

2- در حین برگزاری جلسات نیز تصاویر زنده این مجلس برای دولت  محترم و ریاست جمهور پخش می شود  و اگر خدایی نکرده مطلبی خلاف منویات ایشان بود می توانند بصورت زنده از بلندگوهای مجلس با نمایندگان ملت!!! صحبت کنند و اگر لازم بود از کلمات بووووووق دار نیز استفاده کنند و اگر باز هم جواب نداد می تواند از همانجا مجلس را منحل و کسان دیگری را راهی مجلس کند.

3- بعد از جلسات نیز نمایندگان محترم جهت تجدید بیعت و اعلام گزارش انجام وظایف خود راهی محضر مبارک رئیس جمهور می شوند و ضمن اعلام مراتب ارادت  خود، در صورت نیاز رئیس جمهور آنها را تنبیه بدنی می کند و با چوب تر درخت آلبالو بر کف دستان هر کدام 3 بار توسط معاون اول رئیس جمهور بزند تا دیگر از این تخلفات نکنند.

منبع: سراج 24

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام .
    باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.
    http://golestanblog.ir/%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%E2%80%8C%D8%B7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%AF/
    موید باشید
    یاعلی. التماس دعا

آخرین اخبار