همان‌طور که در خبرها خوانده‌اید، یک دادگاه آمریکایی ایران را به پرداخت بیش از ده میلیارد دلار غرامت به حادثه‌دیدگان یازده سپتامبر محکوم کرده است! حالا اینکه آقای ظریف در این‌باره چه کار کرده است یا مثلا واکنش آقای روحانی به این مساله(پس از توهین به منتقدین) چه بوده است به کنار، اما آن‌چه از اهمیت بالایی برخوردار است این است که ایران، اموال بلوکه شده زیادی در آمریکا دارد، فلذا بهتر است با کمی ابتکار، این پول‌ها در خود آمریکا بماند و برای حوادثی از این قبیل خرج شود:

طنز/ تکلیف بقیه پول‌های بلوکه شده ایران در آمریکا مشخص شد!
به گزارش گلستان24، همان‌طور که در خبرها خوانده‌اید، یک دادگاه آمریکایی ایران را به پرداخت بیش از ده میلیارد دلار غرامت به حادثه‌دیدگان یازده سپتامبر محکوم کرده است! حالا اینکه آقای ظریف در این‌باره چه کار کرده است یا مثلا واکنش آقای روحانی به این مساله(پس از توهین به منتقدین) چه بوده است به کنار، اما آن‌چه از اهمیت بالایی برخوردار است این است که ایران، اموال بلوکه شده زیادی در آمریکا دارد، فلذا بهتر است با کمی ابتکار، این پول‌ها در خود آمریکا بماند و برای حوادثی از این قبیل خرج شود:
 
1- خراب‌کاری کلاغ‌های مهاجر، روی کاخ سفید:
 
به دنبال مهاجرت دسته دسته کلاغ‌های نوک‌قرمز از فراز کاخ سفید در واشنگتن، نام "کاخ سفید" به "کاخ قهوه‌ای با زمینه سبز و کرم" تغییر یافت. به گزارش خبرنگاران، در همین رابطه بلافاصله ضمن برپا کردن چادرها، دادگاه صحرایی تشکیل شد. در ادامه توجه شما را به بخش‌هایی از این دادگاه جلب می‌کنیم:
 
- دادگاه رسمی است، و اتفاقا به همین دلیل ایران به پرداخت دو میلیارد دلار غرامت به ایالات متحده محکوم می‌شود.
- اعتراض دارم آقای قاضی!
- احمق به چی اعتراض داری؟ قرارمون این بود؟
- سوئیف‌ها هنوز باز نشده، نمی‌تونیم ازشون غرامت بگیریم.
- عه! پس آقای روحانی هی چی می‌گفت بازشده باز شده؟!
- ای عوام! شما دیگه چرا آقای قاضی...
- عجب! اعتراض وارد است، پس بروید از پول‌های بلوکه شده بردارید.
 
2- تیراندازی در یک مدرسه:
خبرها حاکی از آن است یک دانش‌آموز 12ساله فرانسوی‌تبار به نام جک در ایالت آریزونای شمالی، معلم خود را به رگبار بسته است.
به نقل از جسی همکلاسی بغل‌دستی جک، وقتی معلم از پاسخ اشتباه جسی عصبانی شده بود، به سمت او گچ پرتاب کرد اما این گچ اشتباهی به جک خورد. سپس جک که کاملا عنان از کف داده بود، از جامدادی خود یک بسته تیر درآورد و بعد از پر کردن خشاب، معلم‌ را به رگبار بست. نامزد معلم هم که داشت از جلوی مدرسه رد می‌شد ناگهان از پنجره کلاس صحنه را دید و سریع خودش را به بدن نیمه‌جان همسرش رساند:
- آه همسرم، چی شده؟
- مگه کوری؟ اهععع... واییییم... اویییییی... این پسره احمق یه خشاب تو جای جای بدنم خالی کرد!
- نه طاقت بیار، تو نباید بمیری، ما به تو احتیاج داریم؟
- ما؟ عهههه... یعهههههیعه... اویییی... چرا می‌گی ما؟
- راستش! یه چیزی رو مدت‌ها بود که می‌خواستم بهت بگم، صبر کردم جواب آزمایش بیاد بعد سورپرایزت کنم...
- اوخخخخ... یهععععع... نعععهععههه... عععععع...
 
در اخبار تکمیلی آمده است، قاضی ملواتی، همسر معلم را مجاز به برداشت ده میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران در آمریکا به عنوان غرامت تشخیص داده است.

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام .
    باتشکر . این مطلب در سایت گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D8%AA%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%81-%D8%A8%D9%82%DB%8C%D9%87-%D9%BE%D9%88%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D9%88%DA%A9%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7/
    یاعلی. التماس دعا

آخرین اخبار