دانلود فیلم سوء استفاده جریان شیعه افراطی از تجمعات تهران

دانلود فیلم قمه زنی زنان در تجمعات

صحنه قمه زنی انتهای کلیپ مقابل سینما شکوفه مربوط به شهر تهران می باشد

همزمان با اعلام اکران فیلم رستاخیز در اصفهان، اعتراض های متعددی به پخش این فیلم در استان اصفهان شد که تجمع اعتراضی ۲۲ تیر ماه در مقابل صدا و سیما یکی از علنی ترین اعتراضات به اکران این فیلم در اصفهان بود. با بالاگرفتن اعتراض های مردمی و موضع گیری آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری برای حل این مشکل و در پی اعلام برگزاری تجمع اعتراضی هیئات علیه اکران فیلم "رستاخیز" در ۲۴ تیر ماه، کربلایی سید رضا نریمانی با اعلام لغو تجمع  طی بیانیه ای از مردم خواست تا برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی جریان های افراطی و تشیع انگلیسی که حضوری فعال در اصفهان دارند، از تجمع اعتراضی دیگری خودداری نمایند. 

 تجمع اعتراضی در روز ۲۴ تیر سه روز مانده به عید فطر، در مقابل ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد تهران برگزار شد. همزمان عده ای دیگر، در میدان شهدا و در مقابل سینما شکوفه تهران دست به اعتراض زدند که با شعارهای وحدت شکن افرادی از جریان های افراطی و تشیع انگلیسی، فضای تجمع متشنج شد به گونه ای تعدادی از خانم ها به صورت از قبل برنامه ریزی شده، بدون توجه به موضوع تجمع، اقدام به قمه زنی و حرکات عجیب و غریب در مقابل چشمان جمعیت کردند که با اعتراض جوانان مذهبی، به جنجال کشیده شد.

کلیپ فوق گوشه ای از پشت پرده جریان خطرناک و افراطی شیعه را به نمایش می گذارد که تلاش دارد با ایجاد آشوب و فتنه، دست به اقدامات ساختارشکنانه و هدف دار بزند.

 

حجم : ۳۳٫۷ مگابایت

دانلود فیلم قمه زنی زنان در تجمعات

توجه : تصاویر مربوط به قمه زنی بخش انتهایی کلیپ مربوط به شهر تهران است

و ارتباطی با شهر اصفهان ندارد.

 

سفر عشق از آن روز شروع شد که خدا / مهر یک "بی کفن" انداخت میان دل ما

ارسال نظر

آخرین اخبار