پس از خوشحالی بی سابقه و عجیبی که مردم پایتخت نشین و عده ای دیگر غیر پایتخت نشین در پی توافقات هسته ای انجام دادند بسیار به جا دانستیم تا نکته هایی را به ملت شریف توافق پرورمان یادآوری کنیم:

طنزهای توافقنامه/ اول سوت می زنیم بعد کف بزنید

به گزارش گلستان 24، پس از خوشحالی بی سابقه و عجیبی که مردم پایتخت نشین و عده ای دیگر غیر پایتخت نشین در پی توافقات هسته ای انجام دادند بسیار به جا دانستیم تا نکته هایی را به ملت شریف توافق پرورمان یادآوری کنیم:

اول اینکه وقتی هر بار پس از سخنرانی رئیس جمهور محترم به خیابان ها بریزید و خوشحالی کنید و برایش سوت و کف بزنید. طوری که انگار یارانه ها دو برابر شده است.

دوم اینکه هر بار تلویزیون ظریف الممالک و همدستانش در مذاکرات را نشان داد یکبار همه با هم در بیوتتان بلند شوید و احترام بگذارید چرا که تیم هسته ای ایران خسته شد از بس بر سر مسائل هسته ای با دشمنان کل کل کرد. با آن حقوق ناچیز البته!

سوم اینکه هر بار که اسم توافق را شنیدید سوت ممتد بزنید. کاری هم به این نداشته باشید که توافق بر سر چه چیزی است. فقط سوت بزنید.

چهارم، بروید محله تان را گلباران کنید و بنرهای قدی از ظریف و عراقچی و تخت روانچی و صالحی بزنید در سر هر کوچه ای.

پنجم....

توافق هسته ای

رادیو بی بی سی: از ایران به گوش می رسد عده ای در پی شنیدن نام توافق به خیابان ها ریختند و به رقص و پایکوبی پرداختند. گفتنی ست هنوز متن توافق برای ملت ایران بازگو نشده است اما مردم ایران گویا به همین توافق خشک و خالی هم بسنده کردند و بسیار علاقه مند به برقراری رابطه با جامعه اروپا و آمریکا دارند. جمله انتخابی هفته هم مشخص شد: اول سوت می زنیم بعد کف بزنید! ( مفهوم لغوی: اول بدانید در توفق چه نوشته شده است بعد تصمیم بگیرید که خوشحال بشوید یا خیر!)

 

ارسال نظر

آخرین اخبار