حالا باید برویم زندان اوین و پشت درش مانند سریال یانگم صبح تا شب مراسم عذرخواهی برپا کنیم خدمت آقازاده ها و اختلاس گران و کلاهبرداران اقتصادی که به واقع ظلم بزرگی در حقشان روا شده است.

تاثیر شگرف توافق وین بر صنایع مختلف!

به گزارش گلستان 24، پس از رفع همه جانبه تحریم ها بوسیله عقد توافقنامه با 1+5 منهای ایران، آوازه هایی از کوچه پس کوچه های شهرمان رسید که بزودی همه چیز مفت ارزان خواهد شد!

با کمال تعجب تصمیم بر تحقیقات میدانی در این کوچه پس کوچه ها گرفتیم. ابتدا مغازه اکبرآقا بقال محل رفتیم. مقداری شکر، یک بسته نمک، یک قوطی روغن و یک پاکت شیرپاستوریزه هموژنیزه استرلیزه برداشتیم و به صندوق جهت تسویه حساب رفتیم. کارت عابربانک را هم دادیم تا کار سریعتر پیش برود. با کمال تعجب فاکتوری که صندوقدار به ما داده بود را نگاه میکردیم و نمی دانستیم چه باید بگوییم!!!

بمناسبت برقراری توافق بین ایران و جامعه بین الملل و همچنین رفع همه جانبه تحریم ها همه اجناس بصورت کاملاً رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

مقصد بعدی مغازه اصغرآقا قصاب محله بود. گوشت و مرغ و تخم مرغ...خلاصه حسابی خرید کردیم. اجناس را تحویل اصغرآقا دادیم. با خشونت زیادی با ما برخورد کرد. می گفت چرا اینها را پیش من آوردید ببرید دیگر. مگر نمی دانید جناب ظریف الممالک همه چیز را مفت و ارزان کرده تا کمی هم سر ما مغازه دارها خلوت شود.بروید!

حتی رفتیم و یک پراید هم خریدیم. باورتان نمیشود! پراید با ترمز ای بی اس، کیسه ایربک، اتاقک پژو206، بدنه آن از جنس آلیاژی که در بدنه پرادو استفاده می شود، دزدگیر قوی و امنیت بالا را به قیمت 4 سال پیش خریدیم 15 میلیون تومان!!!

توافقنامه وین

خلاصه که داشتیم از تعجب شاخ درمی آوردیم. چه توافق خوبی، چه تیم مذاکره کننده ی قوی و زبده ای. دست مریزاد. کاش زودتر کار را به دست می گرفتید، مردنداین مردم بیچاره بس که رنج و سختی تحریم ها را تحمل کردند.

القصه اینکه ما به این نتیجه رسییدیم که ریشه همه مشکلات اقتصادی کشور در تحریم ها و عدم ارتباط با اروپا و  آمریکا بود. نه تقصیر مافیای اقتصادی و نه اختلاس گران بی انصاف و نه شخص شخیص م.ه و نه بابک خان زنجانی و ...

حالا باید برویم زندان اوین و پشت درش مانند سریال یانگم صبح تا شب مراسم عذرخواهی برپا کنیم خدمت آقازاده ها و اختلاس گران و کلاهبرداران اقتصادی که به واقع ظلم بزرگی در حقشان روا شده است.

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام . خداقوت
    باتشکر از مطلب خوب شما.این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%DA%AF%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82-%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81/
    موید باشید
    یاعلی. التماس دعا

آخرین اخبار