عضی کاندیدها در انتخابات شعارهای عجیبی می دهند، مثلاً می گویند مرغ را ارزان می کنم، جاده های خراب را آسفالت می کنم و...اما عده ای هدفمند شعار می دهند.

عزتی که قرار بود به پاسپورت ایرانی بیاید شرمنده وزیر شد

به گزارش گلستان 24، بعضی کاندیدها در انتخابات شعارهای عجیبی می دهند، مثلاً می گویند مرغ را ارزان  می کنم، جاده های خراب را آسفالت می کنم و...اما عده ای هدفمند شعار می دهند. یعنی شعاری می دهند که یا خودش را اجرا می کنند یا درست عکس آن را که بسیار هم جالب است. هنر بزرگیست!                                                                                                                                                                                                                دکتر روحانی قبل از انتخابات ریاست جمهوری: احترام و عزت را به پاسپورت های ایرانی بازمی گردانم.

از ایرانیم و سوی ایران باز می گردیم. به دلیل رشد نزولی فزاینده ی علمی در کشور، آزادی نشریات دانشجویی توسط جریان های چیزدار دانشجویی، سرکار رفتن عناصر فتنه 88 در دانشگاه ها و بیکار ماندن  جوانان تحصیل کرده و در آخر خبر خوشحال کننده روی کارآمدن دانشجویان ایرانی که بورسیه شده بودند و در دانشگاه های خارج از کشور تحصیل می کردند تصمیم به بازگشت به خاک وطن را گرفتند تا بتوانند دوباره در کنکور شرکت کنند و در یکی از دانشگاه های ایران تحصیل کنند. به گفته یک منبع غیرموثق، این دانشجویان حتی تمایل خود را برای تحصیل در دانشگاه آزاد از هفت دولت را نیز ابراز نمودند. بدین ترتیب مسئولین کشوری و لشکری به همراه تعدادی شیپورچی در فرودگاه امام خمینی(ره) تجمع نمودند تا به محض ورود این جوانان نخبه به کشور با حلقه گل از آنان استقبال کنند. چرا که به گفته کارشناسان علمی وزارت علوم، نه تنها فرار مغزها متوقف شده است بلکه از این پس باید شاهد ورود مغزها به کشور هم باشیم.

یکی از این دانشجویان حمیده کفاش، دانشجوی دکترای مهندسی مواد در دانشگاه علوم و فناوری نروژ بود که چند وقتیست از دانشگاه نروژ اخراج و به ایران برگشت داده شد. دولت نروژ به بهانه ی ارتباط پایان نامه این دانشجو با صنعت هسته ای اقدام به اخراج وی کرده است که با تعجب اساتید دانشگاه نروژ همراه بوده است. چرا که پایان نامه این دانشجو کاملا بی ارتباط با مسئله هسته ای بوده است.

باید بازگشت این دانشجو به ایران پس از 8 ماه تحصیل در نروژ را به ملت ایران تبریک گفت، چرا که عزت به پاسپورت های ایرانی بازگشته است و آنقدر این پاسپورت ها مهم شده اند که کشورهای اروپایی و آمریکایی به صورت بسیار ظریف و موشکافانه ای، پاسپورت های ایرانی را پیدا کرده اند و اقدام به باطل نمودن آنها کرده اند!

عزت این پاسپورت ها به جایی رسید که حتی حمید ابوطالبی، نماینده ی ایران در مقر سازمان ملل نیویورک، موفق به کسب ویزا نشد. و پاسپورت ایرانی این بار توسط یک مقام بلندپایه ی دولتی عزتمند شد!! البته چون این مقام بلندپایه حتی به خاک آمریکا وارد نشد تا بعد اخراج و به ایران بازگردد، متاسفانه مراسم استقبال با حلقه گل برای او صورت نگرفت که حل این مسئله باید در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد، چرا که بنابه تحلیل کارشناسان احتمالا از این پس باید شاهد گلچین شدن پاسپورت ایرانی توسط کشورهای اروپایی و آمریکایی وسپس عدم صدور ویزا به این پاسپورت ها باشیم.

و در آخر با بررسی های مختلف روشن شد که یکی از دلایل بازگشت دانشجویان ایران به کشور سطل آبی ست که خدمه ی خدوم فرودگاه امام خمینی(ره) پشت سر هواپیماهای ایرانی خالی می کنند.مئولین محترم وزارت علوم باید فکری برای این آب ها بکنند تا هم در مصرف آب صرفه جویی شود و هم باعث بازگشت زودهنگام مسافرین این هواپیماها به کشور نشوند، تا رکورد عزتمندترین پاسپورت های جهان را کسب نکردیم!

حال با همه ی این اوصاف و اتفاقات ملت بازهم چندین ماه منتظر و امیدوار تحقق وعده بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی بود. اما متاسفانه در پی حادثه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای علی جنتی که قصد سفر به عربستان را داشتند با مشکل عدم صدور ویزا از این کشور به مدت دو روز و یک شب مواجه شدند که جای بسی تعجب است. در دولتی که یکی از اهداف مهم اش روابط خارجی و بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی بود، بعد از همه اتفاقاتی که افتاد حال شخص وزیر فرهنگ هم درصد عزت پاسپورتش کاهش یافته است.

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام
    خدا قوت
    مطلب شما در سایت گلستان بلاگ منتشر شد

    http://golestanblog.ir/%D8%B9%D8%B2%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%DB%8C/
    موفق باشید
    یا علی

آخرین اخبار