گویا فقط قصد کمک به ملت ایران را داشتند و نمی خواستند مستقیماً این کار را انجام بدهند تا خجالت نکشیم.

طنز/ وفاداری غربی ها در برجام

به گزارش گلستان 24، با توجه به حسن پیشینه غربی ها در عمل به وعده های خود و ادب و احترامی که به ایرانی جماعت دارند، از همان ابتدای مذاکرات پیش بینی می شد که بسیار خیرخواه ملت ها هستند و بهترین راه حل را بدست می آوریم.

مشکل تحریم ها را که حل کردند و الان ما در رفاه کامل به سر می بریم. گرانی خودرو هم که با وام 25 میلیونی دولت حل شد. سیب زمینی و پیاز و خرما هم که از بس زیاد شده اند چالشان می کنیم.

مشکل اردوگاه های انرژی اتمی کشور هم که با تغییر کاربری و پلمپ حل شد. فقط مانده بود سوخت هسته ای که مانند سیب زمینی و پیاز روی دستمان باد کرده بود که خوشبختانه غربی ها این مشکل را هم حل کردند تا مجبور نشویم همه این سوخت ها را در زمین دفن کنیم.

ایران بیش از یازده تن اورانیوم غنی‌شده را به روسیه منتقل کرد. گفتنی است که این میزان غنی سازی حاصل زحمت ده ساله متخصصان اتمی کشورمان بوده است و خروج آن از کشور نوعی خلع ید و خلع قدرت محسوب می‌شود.

که البته دستمزد خروج این یازده تن را هم به دولت تدبیر پرداخت کردند. و این نشانه نیت خیر غربی ها نسبت به ایران است. باید گفت برجام برای ایران سراسر نعمت و برکت بوده است و جای تعجب است که چرا غربی ها این برجام را پذیرفتند. گویا فقط قصد کمک به ملت ایران را داشتند و نمی خواستند مستقیماً این کار را انجام بدهند تا خجالت نکشیم.

گفتنی است که این میزان غنی سازی حاصل زحمت ده ساله متخصصان اتمی کشورمان بوده است و خروج آن از کشور نوعی خلع ید و خلع قدرت محسوب می‌شود.

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام . خداقوت
    باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.
    http://golestanblog.ir/%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85/
    پاینده باشید
    یاعلی. التماس دعا

آخرین اخبار