وزیر سابق نفت در جمع اصحاب رسانه استان گلستان عنوان کرد:

وزیر سابق نفت در در جمع اصحاب رسانه استان گلستان گفت: در موضوع انقلاب، رهبری ، ستون وخیمه گاه است و حواسمان باشد مورد تهاجم قرار ندهیم باید خوب بدانیم که خیمه انقلاب را هدف قرار ندهیم وجلوی ثروتمند پرستان همیشه هستند را گرفته و نگذاریم حادثه عاشور دوباره تکرار شود.

رهبری ستون و خیمه گاه نظام است/ قراردادهای FATF برای حکومت نظام سلطه بر دنیاست/ هدف آمریکا حذف آرمانه های انقلابی مردم است

به گزارش گلستان24، "رستم قاسمی" وزیر سابق نفت در جمع اصحاب رسانه استان گلستان در گرگان با بیان این مطلب که در اواخر عمر دولت دهم،"باراک اوباما" رییس جمهور دولت آمریکا  با حضور خود در کنگره با اذعان به اینکه تحریمها ضد ایران هیچ گونه تاثیری به همراه نداشته است گفت: این حرف رییس جمهور آمریکا نشان دهنده صبر و بردباری ملتی است که در برابر زیادی خواهی های غرب به خصوص آمریکا ایستادگی کرده است که این نشانه پیروزی مردم و انقلاب ما در برابر سلطه گران و استکبار بوده است.

واکنش وزیر سابق نفت به قراردادهای نفتی

قاسمی اظهار داشت: در موضوع انقلاب،  رهبری ، ستون  وخیمه گاه است و حواسمان باشد  مورد تهاجم قرار ندهیم باید خوب بدانیم که  خیمه انقلاب را هدف قرار ندهیم   وجلوی ثروتمند پرستان همیشه هستند را گرفته و نگذاریم حادثه عاشور دوباره تکرار شود.

وی افزود: در عصر حاضر نقش  اقتصاد با گذشته متفاوت  شده است  نقش بسیار مهم در آینده کشورها ایفا می کند  که  برهمین اساس  نظام سلطه  بیشترین تمرکز آن  بر روی اقتصاد است که جنگ های اقتصادی را به  پیش می برد.

وی با بیان اینکه دلار، سوئیفت و FATF ابزارهای جهانی در اختیار نظام سلطه است، افزود: این کنوانسیون‎ها و آژانس‎های بین‌المللی در حقیقت بسترهای اقتصادی است که استکبار می‎خواهد با استفاده از آن بر دنیا کنترل کنند.

سردار قاسمی (12)

وزیر سابق نفت در دولت دهم با بیان اینکه نظام سلطه با FATF و قراردادهای مشابه آن می‎خواهد بر دنیا حکومت کنند، تصریح کرد: استکبار به دنبال این است که ما دانه‎ای از تسبیج اقتصادی غرب شویم و برخی از اقتصاددان‎های ما نیز این نظریه را دارند و مبتنی بر آن فکر می‎کنند.

"قاسمی" تصریح کرد: غربی ها به دنبال حذف آرمان ها و فرهنگ عاشورایی ما ایرانی ها هستند که من نیز در دیدار با یکی از پادشاه هان کشور های همسایه، که گفته بود که مقامات آمریکایی در خصوص ایرانی ها گفته اند که آنها دولت نیستند، بلکه آنها آرمان می باشند و ما نمیتوانیم با آن ها مصالحه کنیم و باید کاری کنیم که ایرانی ها دست از آرمان های خویش بردارند، بر این امر واقف گشتیم.

سردار قاسمی (10)

وزیر سابق نفت، تصریح کرد:  ابزار اقتصادی در اختیار جهان سلطه است؛ دلار، سوئیفت، اف ای تی اف  همه  بسترهای  اقتصادی  دنیای  سلطه هستند که  همه کنوانسیون های بین المللی را در اختیار گرفته و با این روش  به دنیا حکومت می کند.

قاسمی با اشاره به  دو نظریه اقتصادی در کشور، اظهار کرد:  برخی در ایران معتقد هستند  که باید برویم دانه ای از تسبیح اقتصادی غرب شویم  و غیر  از این نمی شود  و مبتنی بر  همین برنامه می دهند  و در کنار این نظریه  دیگری وجود دارد  که « می توانیم در کنار  نظام اقتصاد جهانی قرار بگیریم..

فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء در ادامه سخنان خود گفت: ما در اوایل دوران تحریم، تجربه ما کم بوده است چون در تاریخ ایران و جهان، هیچ گاه چنین تحریم هایی علیه ملتی صورت نگرفته بود و این به آن دلیل بوده است که آمریکایی ها به دنبال تاثیر گذاری تحریم ها بر کشور ها بوده اند.

وی با بیان  موضوع  تنها هسته ای نبود ، افزود:  دشمنان  معترفند که  ایران « دولت» نیست بلکه آرمان است و باید کاری کنیم از آرمان هایشان دست نگه دارند که تا به امروز هم بر این دشمنی هایشان پافشاری می کنند اما ملت با ایستادگی و آرمان خواهی در جنگ اقتصادی که به راه انداختند پیروز شده  است.

سردار قاسمی (1)

قاسمی با بیان اینکه در ابتدای تحریم  کم تجربه بودیم  در حالی که خیلی از نیازمندی های کشور وارد اتی بود و به یکباره قطع شد، افزود:  ما روزهای سختی را سپری کردیم  زمانی که 100 هزار تن  مرغ دیر تر شد و کنجاله به موقع نرسید و داروهای حساس از ار پا وارد نشد در شرایط سختی قرار داشتیم  اما مقاومت کردیم و به نتیجه رسیدیم.

وی بیان داشت: نه تنها رئیس جمهور آمریکا، بلکه روسای دیگر کشورها این موضع را تکرار می‎کردند، اظهار داشت: نگاه بسیاری از کشورهای دنیا به این نوع تحریم‎ها فلج کننده بود و آمریکایی‎ها دروغ می‎گفتند که این تحریم‎ها در حوزه پولی و نفتی بود چرا که بدون پول دیگر کسی به ما دارو و یا مواد غذایی نمی‎داد و در حقیقت با این تحریم‎هایی انسانی بود.

وی با بیان اینکه پس از جنگ کشور در شرایطی بود که سدها و بنادر به دست خارجی‎ها ساخته می‎شد، گفت: یکی از موضوعات مهم در انقلاب موضوع رهبری است، رهبری ستون خیمه‎ است و ما باید توجه داشته باشیم  که این ستون را مورد تهاجم قرار ندهیم چرا که خیمه انقلاب اسلامی از کار می‌افتد.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار