بدهکار دیروز ؛ طلبکار امروز !!

آقای تربتی نژاد ! همگان منتظرند تا به تخلف و بی قانونی شما در ایام قبل از انتخابات و نامه شورای نگهبان استان به دادگستری مبنی بر برخورد با جنابعالی به عنوان یک متخلف رسیدگی شود .

کسی امروز از دستگاه قضا انتقاد می کند که خود یک متخلف انتخاباتی است / تربتی نژاد باید محاکمه می شد اما مورد رافت قرار گرفت

به گزارش گلستان24، نورمحمد تربتی نژاد نماینده لیست امید از حوزه گرگان و آق قلا در حمایت از محمود صادقی نماینده در معرض جلب تهران خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس نوشت :

"اقدامات نامتعارف برخی از دادستانی ها در ممانعت از سخنرانی ها و جلب متهمان، جایگاه قوه قضائیه را در نظام اسلامی و نظام حقوقی بین الملل تضعیف می نماید.

آنچنانکه مستحضرید رخدادهای اخیر در کشور در ارتباط با لغو سخنرانی آقای دکتر علی مطهری، نائب رئیس محترم مجلس در شهر مقدس مشهد و دستور جلب نامتعارف آقای دکتر محمود صادقی، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ممکن است باعث تشویش اذهان مردم انقلابی و شهید پرور در قضاوت به عملکرد دادستانی ها  بعنوان رکن مهمی از قوه قضائیه و نمایندگان محترم بعنوان اعضای قوه مقننه شود."

اینها بخشی از سخنان نماینده گرگان است که خود یک متخلف انتخاباتی است و باید طبق قانون ، دستگاه قضا با او برخورد می کرد .

اما رافت دستگاه قضا و دادستان مرکز استان باعث شد تا تخلف محرز انتخاباتی نورمحمد تربتی نژاد یعنی حضور در جلسه شورای اداری استان در استانداری گلستان هنگام تبلیغات انتخاباتی نادیده گرفته شود .

عدم برخورد با تخلف محرز تربتی نژاد، امروز او را جری تر کرده و اینگونه گستاخانه علیه دادستانها و دستگاه قضا سخن می گوید .

امروز این مردم هستند که باید نسبت به اقدام نامتعارف دادستان مبنی بر عدم محاکمه حضرتعالی از مسئولین دستگاه قضا توضیح بخواهند .

همگان شاهد بودند و تصاویر حضور شما در جلسه شورای اداری استان در استانداری منتشر شد ؛ برای اولین بار در تاریخ استان ، رئیس شورای نگهبان استان گلستان به استاندار نامه زد و از او توضیح خواست .

شورای نگهبان در ادامه طی نامه ای به دادگستری تخلف انتخاباتی شما را جهت برخورد ارسال کرد اما مودت و رحمت انقلاب اسلامی شامل حال شما شده است وگرنه باید پاسخگو می بودید ، هر چند در تایید صلاحیت آتی شما حتما لحاظ خواهد گردید .

2540

حضور تربتی نژاد در جلسه شورای اداری استان گلستان

خوب بود جنابعالی ابتدا کمی به تخلفات انتخاباتی خود از جمله شرکت در جلسه شورای اداری و نصب تراکت و پوستر بر اماکن دولتی و مساجد می اندیشیدید و بعد دست به انتقاد از دستگاه قضا و دادستان ها می زدید .

در برخی مصادیق ما هم با شما هم عقیده ایم مثلا وقتی اکبر اعلمی به امام و انقلاب و شهدا توهین کرد ، حق این بود که دستگاه قضا و دادستان به عنوان مدعی العموم دندانهای او را خرد می کردند تا دیگر شاهد چنین جسارتهایی نبودیم .

شما نگران مطهری و صادقی و عارف و ... نباش ، نگران کارنامه ات باش که مردم دو روز دیگر به عملکرد نمره می دهند ... وعده هایت به زمین مانده و بدجوری در بازی سیاست ورود کردی ، بازی که هیچوقت به نفع مردم نبوده و نیست .

جای تعجب دارد که بیخ گوشحوزه انتخابیه شما در روستای کفشگیری مادری دو فرزند معلول را سالهاست به تنهایی بزرگ کرده در حالی هیچکس به دادش نمی رسد ، حال که این موضوع رسانه ای شده شما انگار نه انگار ... واقعا امروز صادقی و مطهری مهمترند یا این مردم فقیر و مستضعف و بی پناه که شما برای رفتن به مجلس از آنان رای گدایی می کردید .!!

ای کاش تربتی نژاد این صحنه ها را هم می دید :

malol 1

malol 1

malol 1

malol 1

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار