عملیات خرابکارانه و کارگذاری تله انفجاری روز پنج شنبه (28 اسفند) در امام زاده اسماعیل ساورکلاته این شهرستان اتفاق افتاد.

جزئیات عملیات تروریستی ناکام امام زاده ساورکلاته

به گزارش گلستان 24، سرهنگ محمود بیات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: عامل یا عاملین این عملیات خرابکارانه با استفاده از 2 انشعاب گاز شهری  بیرون ساختمان امام زاده اقدام به ورود گاز به داخل ساختمان کرده و مقداری مواد منفجره نیز در داخل امام زاده قرار داده بودند تا با پر کردن فضای داخل از گاز و این مواد، 2 انفجار همزمان در این مکان مقدس صورت پذیرد.

 

وی افزود: اعضای هیئت امنای امام زاده اسماعیل بالافاصله پس از مشاهده تله انفجاری، موضوع را از طریق تماس تلفنی به مامورین امنیتی شهرستان اطلاع دادند.

بیات با اشاره به حضور به موقع نیروها در محل پس از تماس هیئت امنای امام زاده گفت: این عملیات خرابکارانه توسط عوامل سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و همکاری اداره اطلاعات علی آبادکتول متوقف و تله انفجاری نیز توسط گروه "چک و خنثی" نیروی انتظامی گلستان خنثی شد.

فرمانده سپاه پاسداران علی آبادکتول در پایان گفت: عوامل سپاه پاسداران و نیروی انتظامی علی آبادکتول در حال بررسی بیشتر این ماجرا و دستگیری عوامل آن هستند./زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار