گاف «بی‌بی‌سی» و رسانه‌های عربی درباره سردار قاسم سلیمانی + عکس

رسانه‌های غربی و منطقه‌ای حامی تجاوز عربستان، شایعه حضور سردار قاسم سلیمانی در یمن را امروز در حالی به طور گسترده پوشش دادند که وی امروز در مراسم عزاداری در کنار رهبر معظم انقلاب در تهران حاضر بود.

فتوشاپ ناشیانه از حضور سردار سلیمانی در یمن+عکس

به گزارش گلستان 24 ، رسانه‌ها و شبکه‌های عربی منطقه از جمله شبکه خبری العربیه، امروز جمعه به نقل از شبکه «بی‌بی‌سی عربی» مدعی شدند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به یمن سفر کرده است.

این شایعه بسرعت در رسانه‌های ضد مقاومت که از عملیات تجاوزکارانه عربستان علیه یمن حمایت می‌کنند منتشر شد تا اعلام کنند که ایران به یمن نیرو اعزام کرده است و در امور یمن دخالت می‌کند.

این شایعه در حالی منتشر شد که سردار قاسم سلیمانی غروب امروز جمعه در آخرین شب مراسم عزاداری بیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت حضرت زهراء در کنار ایشان حضور داشت.


عکس متعلق به وبگاه Leader.ir جمعه شب 7 فرودین

 

روز جمعه رسانه‌های مختلف وابسته به محور عرب مرتجع، شایعه حضور سردار سلیمانی در یمن را به صورت گسترده پوشش داده بودند به طوری که برخی صفحات در شبکه‌های اجتماعی عکسی جعلی (فتوشاپ) از سردار سلیمانی در کنار افرادی یمنی منتشر کردند.


صفحه رسمی بی‌بی‌سی عربی و انتشار شایعه حضور سردار سلیمانی در یمن که در آن وعده انتشار جزئیات هم داده شده است

انصارالله یمن حضور سردار سلیمانی را در یمن تکذیب کرد

عضو ارشد جنبش انصارالله یمن هرگونه خبری مبنی بر حضور سردار سلیمانی در یمن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش گلستان 24 ، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری آناتولی ترکیه، با تکذیب شایعات حضور سردار قاسم سلیمانی در یمن گفت: این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد.

 

برخی رسانه‌های عربی از جمله بی بی سی عربی امروز (جمعه) به طور گسترده شایعه حضور «سردار سلیمانی» در یمن را مخابره کرده و جنگ روانی وسیعی را علیه انصارالله و ایران به راه انداخته‌اند.

 

این شایعه تا حدی در فضای اجتماعی قوت گرفت که برخی کاربران سعودی دست به فتوشاپ ناشیانه از حضور سردار سلیمانی در یمن زدند!.


تصویر مورد ادعای رسانه‌ها، تلفیقی از این دو تصویر است

ارسال نظر

  • سید عبدالله
    0

    من از فتوشاپ چیزی بلد نیستم ولی خدا را شکر با این همه ادعای تکنولوژی ولی حتی یک عکس ساده را هم نتونستن درست فوتش کنند و عکس فتو شاپشن شبیه عکسهای میکس هستش که در امام زاده ها می گیرند و خدا را شکر که دشمنان ما رااز احمق ها آفرید( ما نیاز نیست که مخفیانه کار کنیم هرجا مظلومی کمک بخواهد کمکش می کنیم درود بر سردار سلیمانی عزیز)

  • ناشناس
    0

    حاج قاسم فدایی داری به مولا
    ما هرجا از حقوق شیعه و مظلوم دفاع میکنیم

  • جواد نصرابادی
    0

    ایران باکری ها باقری ها حاج همت ها وحاج قاسم ها دارد خدا را شکر

آخرین اخبار