با نگاه طنز

در این همایش ها شما می توانید با اعلام آمارهایی اعتیاد را از جامعه ریشه کن کنید و یا تورم را یک رقمی کنید. حتی همه را شاغل کنید و فساد را از بین ببرید.

آموزش راهبردی برگزاری همایش

به گزارش گلستان 24، ریشه همه ی اشتباهات در جامعه مربوط به نااگاهی مردم از موضوعات است. مثلاً در همین مذاکرات هسته ای مردم اشتباه می کنند که می گویند انرژی هسته ای را دادیم و در عوضش خروس قندی تحویل گرفتیم. چون مردم ناآگاه هستند نسبت به مفاد فکت شیت ایران کاملاً اشتباه فکر می کنند و نمی دانند که چه گام مهمی در مذاکرات برداشته شد!!!

برگزاری همایش

یکی از راه های آموزش در کشور ما برگزاری همایش های پر برکت است. در این همایش ها افراد دور هم جمع می شوند و درباره مسائلی آگاهی پیدا می کنند و میان وعده ای می خورند و می روند. بدین ترتیب جامعه گلستان می شود. امام برگزاری همایش ها هم فوت و فن های خاص خود را دارند. کسانی که در ابتدای راه هستند و قصد دارند یک همایش مفصل و دهان پر کن برگزار کنند اگر این متن را بخوانند یقیناً موفق خواهند بود.

ابتدای هر کار از مسئولین مربوط که رده بالا هم هستند دعوت کنید تا به همایش بیایند و صندلی های جلو را هم به آنها اختصاص دهید. از به تعداد حضار خبرنگار و عکاس دعوت کنید، این کار شما نباید دور از دید مردم و آدم های بالا باشد. به فراخور موضوع همایش بنرهایی تهیه کنید هم قد و اندازه دایناسورهای منقرض شده باشند. در این بنرها از تمامی کسانی که در برگزاری این همایش کمک کردند نام ببرید تا ملت فکر کنند یک تیم مجرب این برنامه را برگزار کردند و شبانه روزی روی این همایش کار کردند. مثلاً نام کسی که سوزن ته گرد خرید را هم پای بنر بیاورید.

از سالن های مجلل شهرتان برای برگزاری همایش استفاده کنید تا صندلی های راحتی داشته باشند و به استراحت حضار لطمه ای وارد نشود.

میان وعده را فراموش نکنید! حضار بخاطر بارعلمی بالای همایش خسته و گرسنه خواهند شد. در کنار کیک و ساندیس، به فراخور دمای هوا از چای داغ یا بستنی استفاده کنید. این مسئله باعث می شود تا مخاطب بیشتری به همایش شما بیایند.

یک سخنران برای مراسم کافیست. بگویید بیاید و دوساعت در مورد هر چه دوست دارد صحبت کند. فقط مردم را خسته نکنید چون ممکن است صدای خروپف جمعیت نگذارد صدای سخنران به حضار برسد!

در پایان هم فرم نظرسنجی! این فرم لمِ مخصوصی دارد. باید آن را در پایان پذیرایی توزیع کنید. نتیجه ی همایش شما این فرم هاست.

حالا شما یک همایش موفق برگزار کرده اید که بسیار هم تاثیرگذار بوده. در این همایش ها شما می توانید با اعلام آمارهایی اعتیاد را از جامعه ریشه کن کنید و یا تورم را یک رقمی کنید. حتی همه را شاغل کنید و فساد را از بین ببرید.

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام
    خدا قوت
    مطلب مشا در سایت گلستان بلاگ منتشر شد
    http://golestanblog.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4/
    موفق باشید
    یا حق

آخرین اخبار