وقتی گروهی صراحتا به جنایت دست می زند هر انسانی "باید" در برابر آن موضع داشته باشد، ژست بی طرفی در برابر ظالم، شراکت در جرم وی است.

حذف بازی های ضد اسرائیلی از بازار/ ژست بی طرفی یا حمایت از ظالم؟

به گزارش گلستان 24، کافه بازار، یکی از اپ استورهای معروف ایرانی است که مشترکان بسیاری از طریق نرم افزار اندروید خود دارد؛ سایتی که طبق اعلام خود با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران کار کرده و خود را ملزم به رعایت قوانین موضوعه کشور می داند.

این سایت موفق شده است در طی مدت فعالیت خود اعتماد مخاطبین را جلب کند اما در چند روزه گذشته خبری منتشر شد که باعث تعجب و البته ایجاد سوال شد. حذف یک بازی به دلیل حمله به اسرائیل!

حذف بازی های ضد اسرائیلی از بازار

ماجرا از این قرار است که یکی از بازی های استراتژیک با موضوع هدف قرار دادن دشمنان، پرچم رژیم صهیونیستی را به عنوان دشمن ایران که باید نابود شود در فضای بازی قرار داد اما پس از چندی با تدکر مسئولین کافه بازار حذف شد.

طبق اطلاعات خبرنگار «سراج24» این سایت علت حذف بازی را چنین بیان کرده است: «با توجه به قوانین بازار امکان ادامه‌ی انتشار برنامه وجود ندارد "دشمنان" در داخل بازی نباید به طور مشخص اشاره به فرهنگ، گروه، دولت یا شرکت خاصی داشته باشند.»

انتشار مجدد بازی هم تنها زمانی صورت گرفت که پرچم رژیم غاصب صهیونیستی به اجبار مسئولان بازار از بازی حذف شد که در انتشار نسخه جدید "آتش توپخانه" نیز صراحتا به این موضوع اشاره شد.

سوال اینجاست که در منطق مسئولان این اپ استور، رژیم صهیونیستی در نسبت با ایران چگونه تعریف می شود؟ کشوری(!) همانند سایر کشورهای غیرمتخاصم یا دولتی متخاصم که دستش آلوده به خون میلیون ها زن و کودک بی گناه است و اخیرا نیز دانشمندان هسته ای ایران را جهت جلوگیری از پیشرفت علمی کشور ترور کرد.

نکته ای که باید توجه داشت آن است که کسی منکر بی طرفی و رعایت دوستی با ملل دنیا نیست اما وقتی گروهی صراحتا به جنایت دست می زند هر انسانی "باید" در برابر آن موضع داشته باشد، ژست بی طرفی در برابر ظالم، شراکت در جرم وی است./سراج 24

 

 

 

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B6%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1/
    منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
    یاعلی. التماس دعا

آخرین اخبار