در این بسته قسمتی از بهترین نرم افزارهای منتشر شده در سال گذشته را قرار داده‌ایم.

دانلود نرم‌افزار راهنمای گردشگری و ردیابی گوشی‌

این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

 

به گزارش گلستان 24، حال اگر تا به حال فرصت نکرده اید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چرا که در ادامه قسمتی از پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در طول سال گذشته در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

 
دانلود Swiftly switch برای اندروید؛ جابه جایی سریع بین نرم افزار‌ها 
 اگر تعداد زیادی نرم افزار روی  گوشی خود دارید یا به طور همزمان با چندین نرم افزار کار میکنید یا نمیخواهید برای رفتن به برنامه دیگر از برنامه قبلی خارج شوید و نیز برای دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد؛ توصیه ما این است حتما نرم افزار Swiftly switch – Pro را نصب کنید. با نرم افزار Swiftly switch – Pro برای داشتن تمام قابلیت های فوق کافی است گوشه تصویر خود را لمس کنید.

 

 

دانلود Swiftly switch – Pro 2.4.7 – سوییچ سریع بین اپلیکیشن ها اندروید
 
 

 دانلود CM Browser؛ مرورگر سریع و امن

نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار ها متمایز کرده است، داشتن امنیت بسیار بالای این مرورگر است. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.

 

CM Browser

 

 

 

 دانلود Trusted Contacts برای اندروید / ردیابی گوشی‌های اندرویدی با سرویس رایگان گوگل
 
 
 
 شرکت گوگل نرم افزاری را  به نام Trusted Contacts معرفی کرده است که با استفاده از این نرم افزار میتوانید محل آنی و لحظه به لحظه  خود را با کسانی که میخواهید به اشتراک بگذارید. این قابلیت بسیار عالی در سفرها  برای اشتراک زمان حرکت و رسیدنتان ، برای سالمندان و کودکان ، افراد دارای آلزایمر و امثال آن بسیار مفید است.

 

دانلود Trusted Contacts برای اندروید / ردیابی گوشی های اندرویدی با سرویس رایگان گوگل
 
 

 دانلود Google Contacts؛ مدیریت حرفه ای مخاطبین
 
 
  نرم افزار Google Contacts از مجموعه برنامه های شرکت گوگل است که با استفاده از آن می توانید دفترچه تلفن خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید. با این نرم افزار می توانید به راحتی نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، عکس، شغل و سایر اطلاعات مربوط به آنها را در تلفن همراه خود وارد کنید. این نرم افزار با حساب کاربری جیمیل شما متصل می شود و اطلاعات مخاطبین در آن ذخیره می شود. به این طریق دیگر نباید نگران حذف شدن مخاطبین دفتر تلفن‌تان باشید. Google Contacts مخاطبین تکراری شما را شناسایی و آن ها را حذف می کند.

 

Google Contacts
 
 

 دانلود Story Save؛ ذخیره استوری اینستاگرام

استوری، ویژگی است که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است. به واسطه این ویژگی می توانید تصاویری ارسال کنید و آن تصاویر قابل ذخیره شدن نیست و پس از 24 ساعت به صورت خودکار حذف می شود.  نرم افزار Story Save ابزاری است که به وسیله آن می توانید استوری های دیگران را در گوشی خود ذخیره کنید. همانطور که می دانید اگر بخواهید از استوری کاربری اسکرین شات بگیرید، پیامی برای او ارسال می شود و وی از کار شما مطلع می شود. با نرم افزار Story Save می توانید بدون آن که کسی متوجه شود استوری کاربر دلخواه خود را ذخیره کنید.

 

Story Save

 

 

 

 دانلود Google Docs برای اندروید و Ios ؛ جایگزین Word در گوشی
 
 
 
  Google Docs یکی از نرم افزار های شرکت گوگل است که به وسیله آن می توانید فایل هایی همانند فایل های ورد ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی خود فایل های نوشتاری (ورد) ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می شود، می توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید.

 

Google Docs
 
 

 دانلود BlackCam Pro؛ دوربین سیاه و سفید

BlackCam Pro - B&W Camera نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن تصاویر زیبا و هنری به صورت سفید و سیاه بگیرید. این نرم افزار دارای مجموعه افکت های سیاه و سفید است که می توانید با استفاده از آن ها تصاویری با کیفیت بسیار بالا عکاسی کنید. این نرم افزار در گوگل پلی با قیمت 1.29 دلار به فروش می رسد.

 

BlackCam Pro

 

 

 

 دانلود نرم افزار ضبط مکالمات در اندروید

نرم افزار PRO Robot Note Call Recorder یکی از کاربردی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های ضبط مکالمات برای سیستم عامل اندروید است. با استفاده از نرم افزار PRO Robot Note Call Recorder می توانید تمام تماس های صوتی را به صورت خودکار و با کیفیت بالا ضبط نمایید و از ضبط صداهای مزاحم جلوگیری کنید.

 

دانلود نرم افزار ضبط مکالمات با یادداشت اندروید

 

 

 

 دانلود Curtain؛ جلوگیری از خستگی چشم

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمانتان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی تان است. نور آبی صفحه گوشی موجب خستگی چشم می شود و مشکلاتی در خوابیدن ایجاد می کند. شما می توانید با دانلود نرم افزار Curtain رنگ های موجود در صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید  و نور آبی صفحه نمایش را تغییر دهید. اگر تا نیمه شب با گوشی خود کار می کنید، این نرم افزار را از دست ندهید و از چشم هایتان مراقبت کنید. این نرم افزار به قیمت 1 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد.

 

Curtain

 

 

 

 دانلود Password Safe and Manager؛ ذخیره پسوردها در گوشی

نرم افزار Password Safe and Manager ابزاری فوق العاده برای ذخیره و مدیریت پسورد های شما است. اگر شما نیز اکانت های بسیاری دارید و نگران فراموش شدن پسورد هایتان هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پسورد های خود را در آن ذخیره کنید و در صورت نیاز به آن ها رجوع کنید. این نرم افزار می تواند برای شما پسورد های قدرتمندی را بسازد که کسی نتواند آن ها را کشف کند.

 

Password Safe and Manager

 

 

 

دانلود Pocket برای اندروید و Ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات و محتوای وب

فرض کنید با گوشی یا تبلت خود در حال گشت و گذار در فضای وب هستید و به صفحاتی بر میخورید که مطالب بسیار خوبی دارد اما فرصت کافی برای خواندن آن را ندارید .  به ناچار یا باید آن ها را به صفحات نشانه گذاری شده اضافه کنید که این هم موجب تعدد زیاد این صفحات خواهد شد و همینطور این ویژگی مرورگر ها برای صفحاتی است که بخواهیم بارها به آن مراجعه کنیم نه فقط یک یا چند بار.

 

برای حل این مشکل ما برنامه Pocket را به شما پیشنهاد میکنیم ، با این برنامه میتوانید صفحات اینترنتی و محتواهای چند رسانه ای موجود در آن را بر روی گوشی خود ذخیره و در سر فرصت  به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به مطالعه و بازدید از آن ها بپردازید.

 

 
دانلود Pocket  برای اندروید و Ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات و محتوای وب

 

 

 


دانلود Foursquare City Guide برای اندروید و ios؛ راهنمای گردشگری برای تمام شهرهای جهان

اگر میخواهید به جایی سفر کنید و به سرعت مناطق گردشگری ، رستوران، کافی شاپ، مرکز تفریحی ، مرکز خرید و مانند آن را بیابید عضو شدن در شبکه اجتماعی Foursquare  به شما پیشنهاد میکنیم. در این اپلیکشین  در هر سفر و یا در محل سکونتتان میتواند راهنمای گردشگری و آشنایی با مکان های جدید برای شما باشد و خود شما نیز میتوانید اطلاعات محل سکونت و یا جاهایی که به آن سفر میکنید را به اشتراک بگذارید و برای آن مناطق نظر بگذارید.

 
این نرم افزار در میان کاربران ایرانی نیز بسیار پرطرفدار است و حدود 40 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. این شبکه اجتماعی در نسخه های آی او اس و وب نیز فعال است  و میتوانید از طریق رایانه نیز به آن دسترسی داشته باشید. با عضویت در این شبکه اجتماعی خواهید فهمید که بسیاری در اطراف شما هستند که نقاط گردشگری و مکان های تفریحی نزدیک به شما را به اشتراک گذاشته اند.

 

 

 


دانلود Foursquare City Guide برای اندروید و ios ؛ راهنمای گردشگری برای تمام شهرهای جهان

 

 

 


دانلود Multitasking Pro برای اندروید؛بازکردن صفحات مختلف مانند ویندوز در گوشی

سوئیچ یا جا به جا شدن بین نرم افزار ها و صفحات در ویندوز بسیار ارحت است  در حالی که در گوشی های اندروید کمی سخت است ، حال اگر میخواهید مانند ویندوز چند نرم افزار را به صورت شناور در صفحه خود باز داشته باشید میتوانید از نرم افزار Multitasking Pro استفاده کنید.

 

دانلود Multitasking Pro برای اندروید؛بازکردن صفحات مختلف مانند ویندوز در گوشی

 

 

 
 
منبع : خبرنگاران جوان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار