گلستان24 گزارش می دهد؛

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: آموزشگاه آزاد سینمایی نو- آر فصلی نو در فرهنگ سینمایی استان گشود.

بازدید فضیلت از آموزشگاه آزاد سینمایی نو – آر/ این آموزشگاه فصلی نو در فرهنگ سینمایی استان است

 

به گزارش گلستان24، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه شهردار کردکوی، همچنین رسولی، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان کردکوی و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی از آموزشگاه آزاد سینمایی نو – آر بازدید نمودند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این بازدید گفت : آموزشگاه آزاد سینمایی نو – آر که به همت تنی چند از جوانان هنرمند شهرستان کردکوی و استان گلستان برپاشده توانسته فصلی نو در فرهنگ سینمایی استان را بگشاید.

وی با برشمردن اهداف و برنامه های مدون و راهبردی این مجموعه افزود: این مکان ظرفیت و قابلیت تبدیل شدن به یک سازمان فرهنگی و هنری بزرگ را دارد و حتی اکنون نیز می توان آن را به یک بنیاد سینمایی فارابی کوچک تشبیه نمود.

بازدید فضیلت از آموزشگاه آزاد سینمایی نو – آر/ این آموزشگاه فصلی نو در فرهنگ سینمایی استان است

فضیلت تصریح کرد : با توجه به برگزاری اولین دوره این مجموعه و استقبال چشمگیر هنرجویان که حتی در مرکز نیز بی سابقه است، بر پربار و اصولی بودن آموزشهای صورت گرفته در این مجموعه تاکید کرد. وی ضمن پیگیری برنامه های آموزشی و بازدید از امکانات مجموعه و مدرسین این آموزشگاه برای آنان آرزوی موفقیت در راه اعتلای فرهنگ و هنر استان گلستان نمود.

سپس با ارائه گزارش از سوی پژمان اسراری، مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی نو – آر و ارائه کتابچه برنامه آموزشی به ایشان و معرفی سطح دانش آکادمیک مدرسین این مجموعه شرح مختصری از اهداف و برنامه های پیش روی این موسسه بیان نمود.

در ادامه بسطامی شهردار کردکوی با بیان اینکه این مجموعه می تواند باعث بیداری دوباره فرهنگ و هنر این شهرستان گردد که روزگاری نه چندان دور سرآمد هنر منطقه و کشور بود،  عنوان کرد : مراسم افتتاح خانه فرهنگ 2 (سینمایی) در تاریخ 5/6/94 در هفته دولت همزمان با افتتاح سایر طرح های هفته دولت در این شهرستان با هماهنگی های که با فرماندار محترم شهرستان انجام گرفت در آموزشگاه آزاد سینمایی نو – آر برگزار خواهد شد.

بازدید فضیلت از آموزشگاه آزاد سینمایی نو – آر/ این آموزشگاه فصلی نو در فرهنگ سینمایی استان است

رسولی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی ضمن سخنانی کوتاه گفت : همانطور که جناب فضیلت عنوان نمودند این مجموعه می تواند فصلی نو در فرهنگ و هنر منطقه و حتی کشور آغاز نماید و حتی اگر در ابتدا با سختی و عدم استقبال مواجه شد نباید نا امید و دلسرد شوید بلکه باید با قدرت و حمایت متولیان و دستگاهای مربوطه به اهداف خود جامعه عمل بپوشانید.

در پایان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از شهردار کردکوی جهت همکاری با این آموزشگاه و افتتاح خانه فرهنگ سینمایی تقدیر و تشکر کرد و عنوان نمود : جا دارد تمامی دستگاهای دولتی و آموزشی بالاخص فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش همکاری لازم را با اینگونه آموزشگاهای سینمایی داشته باشند.

وی همچنین از مسئولین این آموزشگاه خواست با چاپ تیراژ بالاتر کتابچه این مجموعه جهت معرفی فعالیت ها و اهداف این مجموعه و در دسترس قرار دادن برای عموم مردم تلاش بیشتری نمایند.

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام
    خدا قوت
    مظلب شما در سایت گلستان بلاگ منتشر گردید
    http://golestanblog.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B6%DB%8C%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

    پایدار باشید
    یا علی

آخرین اخبار