گلستان24 گزارش می دهد؛

این اثر یک ملودرام تاریخی است که 55 کاراکتر دارد و روایتگر عاشقانه‌ترین داستان شیعه است و درباره دلدادگی شاهزاده روم به امام حسن عسگری (ع) و ازدواج آنان قصه آن است.

« شاهزاده روم» 13 آبان اکران می شود/ ازدواج شاهزاده روم با امام حسن عسگری (ع)

یک اثر ملو درام تاریخی، درباره دلدادگی شاهزاده روم به امام حسن عسگری (ع) و ازدواج آنان

به گزارش گلستان24، هادی محمدیان نویسنده و کارگردان «شاهزاده روم» درباره داستان آن توضیح داد: این اثر یک ملودرام تاریخی است که 55 کاراکتر دارد و روایتگر عاشقانه‌ترین داستان شیعه است و درباره دلدادگی شاهزاده روم به امام حسن عسگری (ع) و ازدواج آنان قصه آن  است.

وی اضافه کرد: سعی کردیم در این قصه دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت را به یکدیگر نزدیک کنیم.

این کارگردان سپس توضیحاتی درباره روند ساخت این انیمیشن ارائه کرد و گفت: تلاش کردیم این اثر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسانیم، ضمن اینکه استانداردهای سینمای انیمیشن را رعایت کند، همچنان که برای اولین بار در انیمیشن صداگذاری شده و دوبله این کار پیش از شروع تولید آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این انیمیشن سینمایی طی 18 ماه تلاش شبانه‌روزی توسط یک گروه 105 نفره تولید شده است، افزود: این انیمیشن گام‌های ابتدایی شناخت کودکان از جهان اطراف را فراهم می‌کند.

کارگردان فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» ادامه داد: پیش از تولید این فیلم، یک فیلم کوتاه انیمیشن برای مردم لبنان با موضوع ولادت حضرت مهدی(عج) تولید شده بود که باتوجه به ویژگی‌های آن، پیشنهاد شد کاری کامل‌تر و بلندتر با همین محور تولید شود.

کارگردان فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» افزود: از طرف دیگر شخصیت ایشان شخصیت مهمی است و مادر امام موعود مسلمانان است و حساسیت روی ایشان زیاد است، بر همین اساس سعی شده روایتی که از ایشان می‌شود، روایت محکم و قابل استنادی باشد.

محمدیان در پایان یادآور شد: اگر از طریق سینما و مخصوصاً انیمیشن به درستی به کودک خوراک داده شود، این خوراک می‌تواند تا پایان عمر ملکه ذهن شده و بر زندگی او تأثیر گذارد.

 

شاهزاده روم12

 

13 آبان اکران می شود

حامد جعفری تهیه کننده این انیمیشن ضمن اعلام این که اکران انیمیشن شاهزاده روم از روز 13 آبان آغاز خواهد شد گفت: هزینه شاهزاده روم که مدیریت دوبلاژ آن را ناصر طهماسب برعهده داشت، بر اساس پیش فروش نسخه عربی فیلم و بودجه مؤسسه تولید کننده و علاقه مندان به سرمایه گذاری در این حیطه تامین شد و افتخارمان این است که از هیچ نهادی در این زمینه کمک نگرفتیم.

همچنین این اثر سینمایی انیمیشن همزمان در 25 شهرستان به نمایش در خواهد آمد.

 

شاهزاده روم1

 

لیست سینماهای اکران کننده انیمیشن «شاهزاده روم»

براساس این گزارش پردیس های سینمایی ملت، آزادی، راگا، تماشا، رازی، سپیده، کورش، شاهد، پامچال و پیام در شیفت بعدازظهر و پردیس های ملت، آزادی، شکوفه، راگا، کیان، تماشا، رازی، سپیده، کورش، ماندانا، شاهد، جوان، اریکه ایرانیان، کارون، پامچال، ایران، ناهید، پیام، تیراژه 2، چارسو، برج میلاد و ساحل در شیفت صبح و مخصوص دانش آموزان این اثر را اکران می کنند.

 

شاهزاده روم14

 

دانلود آنونس انیمیشن

 

 

 


خرید اینترنتی بلیط

ارسال نظر

آخرین اخبار