شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار بازنشسته حاج سید علی منصوری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در دفاع از حرم اهل بیت صبح دیروز در سوریه به جمع دوستان شهیدش پیوست .

تصاویر دیده نشده از شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری

به گزارش گلستان24، شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار بازنشسته حاج سید علی منصوری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در دفاع از حرم اهل بیت صبح دیروز در سوریه به جمع دوستان شهیدش پیوست .

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.

شهادت سرهنگ پاسدارسیدعلی منصوری، مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) و سرباز سبز‌پوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را از طرف فعالان فرهنگی شهرستان به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای، ملت شهیدپرورنیشابور و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود.

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری

 

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری- نفر اول سمت راست

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری- نفر اول سمت راست

 

منبع: روزنه

ارسال نظر

آخرین اخبار