مدافعان حریم خانواده

زن با ارزش است و دامن پاک و مقدس او محل پرورش و تربیت انسانهاست. این جسم ظریف و زیبایی که در وجود او نهاده شده است نباید نقطه آغاز و پایان او بشود.

مردسالاری غربی ها

به گزارش گلستان 24، زن با ارزش است و دامن پاک و مقدس او محل پرورش و تربیت انسانهاست. این جسم ظریف و زیبایی که در وجود او نهاده شده است نباید نقطه آغاز و پایان او بشود. در درجه اول زن باید قدر خود را بشناسد و روح پاکش را آلوده هوس رانان نکند.

متاسفانه امروزه در جوامع غربی زن به عنوان کالایی تبلیغاتی استفاده می شود و زیبایی ظاهری او میزان احترام و توجهات به او را معین می کند. این زن دیگر از اصل وجودی خویش دور می ماند. آنها این را آزادی زن می دانند که مانند مردها لباس بپوشد، مانند مردها کار کند و مانند انسانهای بی بند و بار هر کار دلش خواست بکند و هر چه خواست بپوشد.

این را آزادی معنی می کنند، اما نمی گویند که زنی که به سبب ظاهرش مورد توجه قرار گرفته است حق فکر کردن و پوشیده شدن را ندارد. کسی که بخواهد بی حجاب باشد را آزادی می دانند و اگر دیگران او را به سبب اینکه آزادی دیگران را سلب می کند، از این کار منع کنند این را خلاف حقوق بشر و آزادی انسان های و برابری زن و مرد می دانند.

آنوقت اگر در همان جوامع زنی مسلمان بشود یا مسلمان باشد و بخواهد با پوشش اسلامی وارد جامعه بشود، او را محدود می کنند، از رفتن به دانشگاه و مدرسه منع منع می کنند، مورد آزار و اذیت و تمسخر قرار می دهند، بسیاری از حقوق شهروندی او را سلب می کنند و خلاصه آنجا را قفسی برای او می سازند که هیچ گاه احساس امنیت نمی کند و جای رشد و پیشرفتی برایش وجود نخواهد داشت.

آیا این معنی آزادی است؟! آنجا که زن می خواهد زیبایی اش را بپوشاند و بدون جلب توجه وارد جامعه و محل کار شود با او مخلفت می کنند ولی آنجا که خود را برهنه می کند و مطابق خواستشان عروسک دست ساز می شود او را ستایش می کنند. این نوعی مردسالاری است. یعنی مردها برای اینکه بتوانند از زن ها استفاده ابزار کنند خواستار آزادی ظاهری زنان می شوند.

« از نشانه های مردسالاری غربیها همین است که زن را برای مرد می خواهند؛ لذا می گویند زن آرایش کند، تا مرد التذاذ ببرد! این مردسالاری است، این آزادی زن نیست؛ این در حقیقت آزادی مرد است. می خواهند مرد آزاد باشد حتی برای التذاذ بصری؛ لذا زن را برای کشف حجاب تشویق می کنند. »

امام خامنه ای

این خود زن است که باید تصمیم بگیرد می خواهد چطور زندگی کند. خودش است که باید برای پیشرفت و تعالی روحی اش تلاش کند. با تلاش است که می شود یک زن دانشمند پرورش داد تا بشود مایه افتخار جامعه زنان مسلمان. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار