نشست صمیمی جمعی از فعلان جبهه فرهنگی استان گلستان با سردار حاج حسین یکتا مسئول بنیاد کرامت امام رضا(علیه السلام) و مسئول جمعیت مردمی امام رضایی ها به همت جبهه انقلاب فرهنگی این استان برگزار شد.

دیدار جمعی از فعلان جبهه فرهنگی گلستان با سردار حاج حسین یکتا

به گزارش گلستان24؛در این جلسه دوستانه، حاج حسین یکتا درباره فعالیت های فرهنگی- تشکیلاتی، و وظیفه نیروهای فرهنگی سخنانی بیان کرد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان نیازمند روحیه‌ی دهه‌ی شصت و جوانان تازه‌نفس هستیم، تصریح کرد: بی‌شک اگر جوانان پای کار نیایند و برابر دشمنان صف‌آرایی نکنند پیروزی ممکن نمی‌شود.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اوضاع در اردوگاه دشمن به هم ریخته چرا که در چهل سال بعد از انقلاب همیشه باخته است افزود: امروز خاکریز انقلاب به پشت دیوارهای بیت‌المقدس رسیده است و حاج قاسم گفت دیگر راجع به تنگه هرمز با ما صحبت نکنید ما به دیگر تنگه‌های دنیا رسیده‌ایم.

یکتا با اشاره به اینکه امروز باید مساجد را همانند دوران جنگ و انقلاب سنگر کنیم و همه کارها در مسجد آغاز و به سرانجام برسد بیان کرد: ما قرار بود انقلابی بی‌قرار باشیم اما کارمند پشت میز شدیم و در این چهل ساله خیلی از ما آرام گرفتیم و رابطه با مردم را قطع کردیم.

وی در ارائه راهکار برای جذب جوانان، خواستار فعالیت شبانه‌روزی مساجد شد و تاکید کرد: مسجد که فقط جای برگزاری مراسم ترحیم نیست، در همین مساجد می‌شود بساط عقد و عروسی را برپا کرد و به معنای واقعی مسجد را به پایگاهی اجتماعی مبدل کرد.

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی ها در ادامه گفت: اگر به داشته هایمان شکرگزار نباشیم ناامید می شویم. چهل سالگی انقلاب همراه با بعثت و پختگی نیروهای فرهنگی است . همراه با رجعت به دهه شصت همراه با ویژگی های خاص آن دهه همچون کار جهادی ، کمک رسانی به مردم ، شرایط جنگی ، اخلاص در کار جوانان و ... است. تحولات انقلاب به سرعت رو به جلو محقق می شود 

fwefweds

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار