باورنکردنی: شوک و اندوه در اردوگاه سرخپوشان

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس بر اثر ایست قلبی در گذشت . نوروزی به سفر ابدی رفت واکنش ها نست به مرگ کاپیتان پرسپولیس هادی نوروزی ادامه دارد

هادی نوروزی کاپیتان متعصب و با اخلاق پرسپولیس درگذشت + فیلم +زندگی نامه

01042004

به گزارش گلستان24 : نوروزی که تنها ٣٠ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه ای در پی نداشته است .

محمود خوردبین، سرپرست این تیم و پندار خمارلو، روابط عمومی این باشگاه این خبر را تاییده کرده اند.

 

به گفته همراهان نوروزی ، او ساعت ٤ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است .

فیلم/ هادی نوروزی درگذشت

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس بر اثر ایست قلبی درگذشت.

دانلود فیلم

فیلم/ سوپرگل ماندگار زنده‌یاد هادی نوروزی

هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت.

دانلود فیلم

 

 
 

هادی نوروزیزندگینامه هادی نوروزی + عکس

هادی نوروزی (۲۸ تیر ۱۳۶۴ در بابل) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهرانرا دارد.

دوران باشگاهی

 

وی در فصل ۸۵-۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند.

پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۸۸-۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.

جدایی از پرسپولیس

 

باشگاه پرسپولیس برای جذب محسن مسلمان هافبک وقت ذوب آهن هادی نوروزی به علاوه یک بازیکن دیگر و به علاوه مبلغ قابل توجهی پول به باشگاه ذوب آهن پیشنهاد داد. با اینکه باشگاه ذوب آهن با این انتقال مخالفت کرد اما به گفته نزدیکان هادی نوروزی وی از اینکه‌شان وی پایین آورده شده و به او بی احترامی شده از پرسپولیس جدا شد

بازگشت به پرسپولیس

 

در بازی مقابل نفت تهران یک نیمه بازی کرد.در ان یه نیمه ضعیف عملکرد و تا بازی تراکتور به نیمکت چسبیده بود اما با روی کار امدن حمید درخشان او در بازی مقابل نفت مسجد در دقیقه پنجاه و شش به محض ورود به زمین گل زد و بازیکن محبوب این سرمربی شد.

آمار

 

باشگاهی لیگ جام قاره مجموع
فصل باشگاه لیگ بازی گل بازی گل بازی گل‌ بازی گل‌
ایران لیگ جام حذفی آسیا مجموع
۸۶-۸۷ داماش ایرانیان جام آزادگان ۲۲ ۱۰ ۶ ۴ - - ۲۸ ۱۴
۸۷-۸۸ پرسپولیس جام خلیج فارس ۱۵ ۲ ۳ ۱ ۵ ۱ ۲۳ ۴
۸۸-۸۹ ۳۰ ۸ ۵ ۰ - - ۳۵ ۸
۸۹-۹۰ ۲۳ ۵ ۲ ۱ ۲ ۰ ۲۷ ۶
۹۰-۹۱ ۱۸ ۲ ۲ ۰ ۳ ۰ ۲۳ ۲
۹۱-۹۲ ۱۰ ۲ ۱ ۲ ۰ ۰ ۱۰ ۲
مجموع ایران ۱۱۸ ۲۹ ۱۸ ۶ ۱۰ ۱ ۱۴۶ ۳۶
کل دوره ۱۱۸ ۲۹ ۱۸ ۶ ۱۰ ۱ ۱۴۶ ۳۶
  • پاس گل
فصل تیم پاس گل
لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ پرسپولیس ۰
لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۸۸ پرسپولیس ۲
لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ پرسپولیس ۹
لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۰ پرسپولیس ۱
لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۱ پرسپولیس ۲

تیم ملی

 

وی اولین بازی ملی خود را در مقابل بوسنی در سال ۱۳۸۸ انجام داد.

افتخارات لیگ برتر ایران(جام خلیج فارس) نایب قهرمانی۹۳-۹۲

جام حذفی ایران قهرمان۸۹-۸۸، ۹۰-۸۹ نایب قهرمان۹۲-۹۱

افتخارات لیگ برتر ایران(جام خلیج فارس) نایب قهرمانی۹۳-۹۲

جام حذفی ایران قهرمان۸۹-۸۸، ۹۰-۸۹ نایب قهرمان۹۲-۹۱

 

فیلم/ هادی نوروزی درگذشت

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس بر اثر ایست قلبی درگذشت.

دانلود

فیلم/ سوپرگل ماندگار زنده‌یاد هادی نوروزی

هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت.

دانلود

 

واکنش علی دایی به درگذشت هادی نوروزی

علی دایی طی پیامی پس از در گذشت هادی نوروزی اعلام کرد: "خبری بهت آور، پنج‌شنبه تقویم‌ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال‌مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده‌اند. در غم بازماندگان شریکم".

 

پیام تسلیت سرمربی آبی برای کاپیتان سرخ‌ها

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال درگذشت هادی نوروزی را به جامعه ورزش، فوتبال ایران و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

پرویز مظلومی در این خصوص گفت: خبر بسیار تلخ و ناراحت کننده‌ای در صبح روز پنجشنبه به من رسید. هادی نوروزی یک بازیکن خوب و با اخلاق بود که در گذشت او اتفاق بسیار بدی برای اهالی ورزش و فوتبال ایران است. من از شنیدن این خبر بسیار اندوهگین شدم. درگذشت هادی نوروزی را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و جامعه ورزش ایران از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده‌اش صبر و شکیبایی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

خوردبین: بعد از این اوضاع پرسپولیس بدتر می‌شود

محمود خوردبین در خصوص درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس گفت: درگذشت نوروزی مصیبت بزرگی برای باشگاه است و نمی‌دانم چطور در مورد آن صحبت کنم. نوروزی روز گذشته در درفشی‌فر کلی با من صحبت کرد و از همه جا حرف زدیم اما صبح شنیدم که او از بین ما رفته است.

وی اظهار داشت: هادی هیچ مشکل و دغدغه‌ای نداشت و اگر مشکلی بود در دل خودش نگه می‌داشت.

سرپرست تیم پرسپولیس با بیان این مسئله که نوروزی مشکلی نداشته و فقط از ناحیه کشاله پا مصدوم بوده در خصوص برنامه‌های باشگاه برای مراسم تشییع و تدفین این بازیکن عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها انجام شده که فردا از ورزشگاه آزادی پیکر نوروزی تشییع شود. بعد از آن هم پیکر هادی را به زادگاهش منتقل می‌کنیم تا در آنجا به خاک سپرده شود. تمام اعضای باشگاه پرسپولیس و بازیکنان هم برای خاکسپاری به بابل می‌روند.

خوردبین در خصوص اینکه پس از درگذشت نوروزی چه شرایطی در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود گفت: چه بگویم وضعیت پرسپولیس بد بود و حالا با این ضایعه بدتر هم می‌شود.

 

علت مرگ هادی نوروزی/ زمان و مکان تشییع/ بازتاب مرگ کاپیتان در رسانه‌های خارجی +بیوگرافی، عکس و فیلم

 

پرسپولیسی‌ها عازم بابل می‌شوند

همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس فردا برای حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس راهی بابل خواهند شد تا در مراسم تدفین این مرحوم شرکت کنند.

مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی فردا در ساعت 8 و 30 دقیقه در ورزشگاه‌ آزادی برگزار می‌شود و سپس طبق برنامه پیکر مرحوم نوروزی برای تدفین به بابل اعزام خواهد شد.

در همین رابطه قرار است همه اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه پرسپولیس به بابل بروند تا آخرین وداع خود را با این بازیکن خوش اخلاق انجام دهند.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس این خبر را تأیید کرد.

پیام تسلیت استیلی برای نوروزی

در پی درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، حمید استیلی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس و سرمربی پیشین این تیم پیام تسلیتی صادر کرد و با خانواده آن مرحوم ابرازی همدردی نمود که به شرح زیر است:

اندوه باورنکردنی گریبان ما را گرفته است.بی شک واژه غم برای بیان احساسات بسیار ناچیز است. باور از دست دادن پسر محجوب و بی حاشیه پرسپولیس این قدر سخت است که احساس می‌کنم میان زمین و آسمان هستم. قدر مسلم واژه برای بیان غم بی پایانم کم می آورم.از خداوند برای خانواده‌اش به خصوص یادگارهایی که به جا گذاشته صبر می‌خواهم. این مصیبت قطعا به این زودی‌ها از دل و ذهن ما بیرون نخواهد رفت.

تجمع هواداران مقابل منزل کاپیتان فقید پرسپولیس

تعداد زیادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به همراه بازیکنان و مربیان این تیم امروز و پس از درگذشت مرحوم هادی نوروزی به منزل وی آمده تا با خانواده کاپیتان پرسپولیس ابراز همدردی کنند.

همچنین تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس هم مقابل منزل مسکونی مرحوم نوروزی تجمع کرده و اشک می‌ریزند.

این در حالی است که قرار است مراسم تشییع پیکر کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس فردا ساعت 8:30 در ورزشگاه‌ آزادی برگزار شود.

همسر نوروزی: هادی به شمال رفته، برمی‌گردد

همسر هادی نوروزی نمی‌تواند باور کند که هادی با 30 سال سن فوت کرده است. او یکی از عکس‌های هادی نوروزی را بغل کرده و می‌گوید: «هادی رفته شمال، برمی‌گرده.» او همچنین برای فرزندانش هم گریه می‌کند و عکس آن‌ها را هم در آغوش می‌گیرد.

کاپیتان رفیق نیمه راه شد/ زمان و مکان تشییع هادی نوروزی/ واکنش بزرگان فوتبال +بیوگرافی، عکس و فیلم

 

تسلیت جادوگر به خانواده مرحوم نوروزی

هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت ۴ صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متاسفانه جان خود را از دست داد.

در پی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس، علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

هواى دلم مثل هواى امروز خطه مان ابرى است...

خداحافظ رفیق...

به خانواده هادى عزیز و جامعه ورزش تسلیت میگم

روحت شاد

 

 

پیام مهدوی‌کیا برای درگذشت هادی نوروزی

مهدی مهدوی‌کیا در پیامی درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت. در پیام مهدوی‌کیا آمده است:

«باورکردنى نیست، درگذشت پسر خوب پرسپولیس، کاپیتان محجوب و دوست‌داشتنى، پدر مهربان........ روحت شاد هادى عزیز. تسلیت به خانواده عزیز نوروزى و جامعه ورزش.»

علت مرگ هادی نوروزی مشخص شد

چند ساعت بعد از فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس خبرهای تازه‌ای درباره علت مرگ او در رسانه ها منتشر می شود. پزشکان و متخصصان قلب حمله قلبی حین خواب را علت فوت این بازیکن 30 ساله می دانند. همسر هادی نوروزی در این باره می‌گوید: نیمه شب حوالی ساعت 4 بود که متوجه دشواری تنفس هادی نوروزی شد. هادی سخت نفس می شید سریع با اورژانس تماس گرفتم و هادی را به بیمارستان رساندیم. توضیحات کامل پزشکان را در اینجا بخوانید.

درخواست همسر نوروزی از مسئولان پرسپولیس

همسر داغدیده هادی نوروزی از مسیولان پرسپولیس درخواست کرد تا پیراهن شماره ی 24 را برای همیشه بایگانی کنند و این پیراهن در باشگاه پرسپولیس بازنشسته شود.

باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس به این درخواست چه جوابی خواهند داد، درخواستی که غیر منطقی نیست.

بازتاب مرگ کاپیتان پرسپولیس در رسانه‌های خارجی

مرگ ناگهانی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که از صبح امروز بسیاری از اهالی ورزش ایران را در شوک فرو برده است در رسانه های جهان نیز بازتاب گسترده‌ای داشت.

برای مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

کاپیتان رفیق نیمه راه شد/ علت مرگ هادی نوروزی/ زمان و مکان تشییع/ بازتاب مرگ کاپیتان در رسانه‌های خارجی +بیوگرافی، عکس و فیلم

محل احتمالی دفن کاپیتان فقید پرسپولیس

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت آمادگی خانواده هادی نوروزی سازمان آرامستان بابل آمادگی دارد وی را در قطعه نام‌آوران آرامگاه گله‌محله بابل دفن کند.

حسین نیازآذری دقایقی پیش در منزل زندیاد هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس حضور یافت و با خانواده این ورزشکار ملی ابراز همدردی کرد.

نیازآذری گفت: هادی نوروزی ورزشکار با اخلاق کشور شایسته تجلیل ملی است و همه تمهیدات لازم برای تشییع باشکوه در شهرستان بابل انجام می شود.

نماینده بابل در مجلس با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری گرامیداشت هادی نوروزی در فرمانداری بابل خاطرنشان کرد: تشییع پیکر این قهرمان ملی ساعت 9صبح شنبه از مقابل سپاه بابل انجام می شود.

نیازآذری گفت: در صورت آمادگی خانواده هادی نوروزی سازمان آرامستان بابل آمادگی دارد وی را در قطعه نام‌آوران آرامگاه گله‌محله بابل دفن کند.

هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس اهل روستای کپورچال بابل بود که صبح امروز نهم مهرماه بر اثر ایست قلبی در تهران درگذشت.

ارسال نظر

آخرین اخبار