اموزش ظرفیت های پلی استیشن ۴

 هنگامی که برای خرید بازی پلی استیشن ۴ اقدام می کنید گزینه های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است. در واقع شما موارد مختلفی برای خرید دارید که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این موارد “ظرفیت های” بازی پلی استیشن هستند.

 

معمولاً هر بازی در سه ظرفیت ارائه می شود که هر کدام یک دارای امکاناتی جدا هستند. در زیر ظرفیت های بازی پلی استیشن را بررسی می کنیم تا در هنگام خرید بدانید که چه ظرفیتی را باید خرید کنید و کدام مناسب شماست.

 

اکانت ظرفیت اول

ظرفیت های بازی پلی استیشن به سه نوع تقسیم می شوند که ابتدا به ظرفیت اول بازی می پردازیم.

 

این ظرفیت امکان بازی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین را دارد و شما می توانید در هر دو صورت با آن بازی کنید؛ اما در بازی به صورت آنلاین ضمانت وجود ندارد. در بین ظرفیت های بازی پلی استیشن، ظرفیت اول امکان نصب دوباره ندارد و بعد از استفاده نیز قابلیت فروش ندارد. اگر بازی شما قفل شود در این ظرفیت گارانتی به شما تعلق نمی گیرد؛ اما شما می توانید بر روی تمام یوزرهای کنسول از آن استفاده کنید.

 

بازی های ظرفیت اول بین ظرفیت های بازی پلی استیشن کمترین قیمت را دارد. دلیل کم بودن قیمت آن عدم داشتن گارانتی و عدم توانایی اتصال به اینترنت می باشد که در صورت اتصال کنسول به اینترنت بازی خریداری شده قفل خواهد شد البته با استفاده از این اموزش نسبت قفل شدن بازی را کمتر خواهد کرد.

 

اکانت ظرفیت دوم

اکانت بازی در این ظرفیت را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین می توانید استفاده کنید. همچنین شما می توانید بر روی تمام یوزرهای کنسول به جز یوزر خریداری شده از این بازی استفاده کنید. با توجه به اینکه ظرفیت دوم امکان نصب دوباره و گارانتی در صورت قفل شدن دارد؛ و همین طور این امکان را به کاربر می دهد که بتواند آن را به فروش برساند، نسبت به دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن قیمت بالاتری را داشته است. این ظرفیت برای افرادی که می خواهند همیشه از دو مزیت انلاین و افلاین و همچنان فروش بازی در صورت عدم نیاز مناسب است؛ بنابراین سایر دسترسی ها توسط ظرفیت دوم به کاربرد داده می شود.

 

البته این ظرفیت امکان بازی کردن در تمام یوزر ها را به شما میدهد و تنها در یوزر خریداری شده امکان بازی کردن یا انلاین شدن را ندارید.

 

اکانت ظرفیت سوم

ظرفیت سوم نیز مانند دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن یک سری خصوصیات را دارد. در این ظرفیت، شما فقط به صورت آنلاین می توانید بازی کنید و کنسول شما باید برای بازی به اینترنت متصل شود. البته نیازی به اینترنت پرسرعت برای بازی ندارید. همچنین شما فقط بر روی یک یوزر می توانید از ظرفیت سوم استفاده کنید. این دو تفاوت ظرفیت سوم با ظرفیت دوم است؛ اما تمامی امکانات دیگر در ظرفیت سوم فعال است. به عنوان مثال شما می توانید در صورت قفل شدن بازی گارانتی داشته باشید و همچنین در صورت ایراد پیدا کردن بازی آن را مجدداً نصب کنید. همچنین بعد از استفاده می توان آن را مجدداً به فروش رساند. قیمت آن نیز حد وسط دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن است.

 

برای انتخاب اینکه کدام ظرفیت را تهیه کنید بهتر است که ببینید کدام دسترسی ها برای شما مهم تر و مناسب تر است و مطابق با نیاز خود هزینه بازی را پرداخت کنید.همچنان قبل از خرید میتوانید اموزش استفاده از این ظرفیت ها را در این مطلب دنبال کنید

 

وب سایت گیم استور در زمینه خرید بازی ps4 و

فروش انواع گیفت کارت psn همراه با خرید اکانت هکی و اکانت ترکیبی به صورت تحویل فوری و قیمت مناسب در خدمت بازی دوستان می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار