روایتی از بازار برده فروشی گروه تروریستی داعش؛

گروه تروریستی داعش بازار بین المللی را در عراق به راه انداخته است جاییکه زنان و دختران ایزدی و مسیحی را به عنوان بردگان جنسی به فروش می رساند.

دخترنوجوان ایزدی از بازار بردگان داعش می گوید

 به گزارش گلستان 24، جینان دختر ایزدی که توسط داعش ربوده شده بود داستان تلخ دوران اسارت خود را برای خبرگزاری فرانسه از ربوده شدن، کتک خوردن، به فروش رفتن و مورد تجاوز قرار گرفتن روایت می کند.

بازار بردگان داعش

جینان 18 سال دارد که در اوایل سال 2014 توسط نیروهای داعش گرفتار شد. وی به مدت 3 ماه در چنگال داعش بود و در آن مدت توانست نقشه فرار خود را طرح ریزی کند.

زمانیکه داعشی ها در حال تجسس در مناطق شمالی عراق یعنی مناطقی که اقلیت ایزدی سکونت دارند، بودند، این دختر اسیر می شود و پیش از اینکه توسط دو مرد که یکی از آنها قبلا در اداره پلیس کار می کرد و دیگری شیخ محل بود، خریداری شود، به چند مکان برده می شود.

او در ادامه درباره نحوه نگهداری خود و دیگر ایزدی ها در یک خانه توضیح می دهد: آنها ما را شکنجه می دادند و به اجبار می خواستند دین ما را عوض کنند. اگر ما امتناع می کردیم به شدت کتک می خوردیم و ما را در حیاط در مقابل آفتاب به زنجیر می کشیدند تا آبی را که موش های مرده در آن بود بخوریم. بعضی وقت ها نیز ما را تهدید به شکنجه با برق می کردند.

جینان در ادامه از خوی حیوانی داعشی ها می گوید: تروریست های داعش نشانی از انسانیت ندارند. تنها چیزی که به آن فکر می کنند، مرگ و کشتن است. آنها به طور مدوام مواد مخدر مصرف می کنند. نسبت به همه حس انتقام و کینه دارند و هر روز می گفتند روزی دولت اسلامی داعش بر کل دنیا تسلط خواهد یافت!

این دختر ایزدی که خاطرات خود را تبدیل به کتاب کرده در آن یادآور می شود که چگونه در موصل، او وارد یک سالن با ستون های بلندی می شود که ده ها زن و دختر دیگر نیز آنجا جمع بوند. عنوان کتاب او، "برده داری داعش" است.

او می گوید: داعشی ها میان ما چرخ می زند، شبیه روانی ها می خندیدند و ما را با خشونت لمس می کردند. یکی از آنها داد می زد "همه خوب هستند اما من یک ایزدی با چشمان آبی و پوست رنگ پریده می خواهم  و قیمت آن را نیز پرداخت می کنم!"

او بازگو می کند که در میان خریدران در بازارهای برده فروشی، نه تنها عراقی ها و سوری ها برای خرید آنها بودند بلکه تعدادی از کشورهای غربی نیز بودند که او نتوانسته تشخیص دهد دقیقا از کدام کشورها هستند.

دخترانی که بهتر به نظر می رسیدند به روسا یا مشتری های پولدار از شیخ نشین های خلیج فارس تعلق می گرفتند.

یک طپانچه برای دختر سبزه ایزدی

جینان در کتاب خود از تروریست های داعشی روایت می کند که به سالن بزرگ می آمدند تا خریدشان را انجام دهند جاییکه بازرگانان به مانند واسطه میان صاحبان برده و امیران عمل می کردند. در میان برده های زن جستجو و جنس مورد نظر را خریداری می کردند.

این دختر ایزدی می گوید که یکی از بازرگانان در حال معامله کردن یک دختر سبزه با یک طپانچه بود و به خریدار می گفت اگر نقدا قصد پرداخت دارد باید 150 دلار بپردازد.

به گمان اینکه جینان عربی نمی فهمد، دو صاحب او آزادانه در مقابلش صحبت می کردند، یک شب او شنید که تجارت برده در محدوده داعش تا چه حد گسترده و فراگیر است.

دختر ایزدی خاطرنشان می کند: یک شب یکی از آن دو که نامش ابو عمر بود می گفت که یک مرد نمی تواند بیش از سه زن خریداری کند، مگر اینکه از سوریه، ترکیه یا کشورهای خلیج فارس باشد. ابو عناس در جواب او گفت که این تجارت خوبی است، یکی از خریدارن عربستانی آنها را جابه جا می کند و هزینه ای غدایی را که یک عضو داعش نمی تواند بپردازد، پرداخت می کند. این عربستانی خریدهایش را بسیار سودآور کرده است.

گروه تروریستی داعش، فروش زن و دختر را به یک تجارت در منطقه تبدیل کرده و دلالانی از ترکیه، عربستان، قطر و مصر در این زمینه بسیار فعال هستند.

جینان توانست خود را در یک موقعیت مناسب و پس از به سرقت بردن کلیدها، نجات دهد و پس از تحمل مشقت فراوان، راهی را برای رسیدن به کمپ آوارگان ایزدی در کردستان عراق پیدا کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار