دیمیتری برنارد کیفر از کشور فرانسه و همسرش در مسافرت دور دنیا در شهر ساحلی بندرگز توقف کردند.

جهانگرد فرانسوی در شهر ساحل بندرگز+ تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از کناره دیمیتری برنارد کیفر مهندس کامپیوتر از کشور فرانسه است که همراه با همسرش روسی اش گلنارا کیفر در حال مسافرت در دور دنیا هستند.

برنارد کیفر در گفت و گو با خبرنگار کناره گفت : در حال حاضر در میانه سفر دور دنیا با نیروی انسانی هستم که از فبریه 2005 از لنگرگاه آلاسکا مسافرتم را شروع کردم و هم اکنون 17800 کیلومتر را طی کردم البته از این مسافت 5000 کیلومتر را با پای پیاده در 6 زمستان و 12800 کیلومتر را با دوچرخه در 4 تابستان که در حال حاضر در شهر ساحلی بندرگز هستم.

کیفر ادامه داد : مسیرم را با پیاده روی ، شنا و اسکی در مرز آبی سیبری شرقیو آلاسکا شروع کردم و در سال 2006 به روسیه رسیدم سپس ادامه مسیرم را با اسکی و پیاده روی تا جنوب غربی ادامه دادم تا به اومسوکچان در ماگادانسکایا اویلست در روسیه رسیدم.

از آن به بعد همسر روسی ام گلناراکیفر به من پیوست و به باهم در مغولستان، چین ، قزاقستان ، تاجیکستان، ازبکستان ، و ترکمنستان دوچرخه سواری کردیم تا در اول شهریور 94 (اول سپتامبر) به مشهد در ایران رسیدیم.

وی درباره برنامه خود در ایران گفت : ما در ایران قصد داریم حدود 1700 کیلومتر را از شهرهای سرخس ، مشهد ، قوچان ، بجنورد ، گرگان ، بندرگز، ساری ، قائم شهر، تهران ، کرج، قزوین و رشت رکاب بزنیم و از مرز ایران و آذربایجان عبور کرده و به سمت شهر آستارا برویم.

 

bandargaz76231

bandargaz76231

bandargaz76231

bandargaz76231

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار