رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به خودجوش برگزار شدن برنامه‎های دهه‌فجر گفت: مردمی بودن برنامه‎های دهه‌فجر می‎تواند ثمرات خوبی داشته باشد.

مردمی بودن برنامه‎های دهه‌فجر می‎تواند ثمرات خوبی داشته باشد

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام علی خیرخواه عصر امروز در جلسه ستاد خبری فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: مراسم جشن انقلاب 13 بهمن در گنبدکاووس و همایش طلوع فجر 18 بهمن در گمیشان برگزار می‎شود، مراسم جشن انقلاب ویژه بانوان نیز 20 بهمن در مرکز استان و همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی در کلاله برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه بازدید از خانواده شهدا و تجلیل از مساجد برتر استان گلستان در دهه‌فجر انجام می‎شود، تصریح کرد: این برنامه‎ها با حضور شخصیت‎های کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

سه دهه شاهد پیروزی و استحکام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم

رئیس کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی گلستان افزود: در هر کشوری معمولا نهضت و انقلاب‎هایی رخ می‎دهد که اهداف و آرمان‎های قومیتی یا مذهبی دارد خوشبختانه در کشور اسلامی ایران در سال 1357 انقلاب و نهضتی به پیروزی رسید که با انقلاب‎های جهان تفاوت داشت.

خیرخواه با اشاره به اینکه اسلام مبنای نهضت امام راحل بود، گفت: امتیاز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) جهانی بود و ایشان به دنبال تحقق ملت واحد بودند؛ شعاری که محدود به ایران اسلامی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت سه دهه شاهد پیروزی و استحکام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، ابراز کرد: هدف امام راحل از ابتدای نهضت‎اش ایجاد وحدت بین تمامی اقوام بود و امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی اهمیت وحدت کلمه بیشتر احساس می‎شود.

وحدت و همدلی اقوام باید تقویت شود

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف اثرگذار بوده است، گفت: اثرگذاری انقلاب اسلامی در صدور و بیداری اسلامی نمایان است سالی که مقام معظم رهبری با پیام همدلی و همزبانی مزین فرمودند می‎تواند در صدور انقلاب اسلامی تاثیرگذار باشد.

خیرخواه بیان داشت: دهه‌فجر انقلاب اسلامی که سی و هفتمین سال‌روز آن را جشن خواهیم گرفت با هدف بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری است نسل سوم و چهارم باید با این اندیشه‎ها انس بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور زمینه وحدت و همدلی اقوام را تقویت می‎کند، گفت: وحدت و همدلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برهه‎های مختلف بوده است که این وحدت همواره باید تقویت شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار