پرواز مستقیم گرگان - قشم از امروز چهار شنبه ۲۱ بهمن کلید می خورد.

 فرودگاه گرگان میزبان پرواز قشم/ آغاز پرواز ها از امروز چهارشنبه+برنامه پروازی

 به گزارش گلستان24، پرواز مستقیم گرگان - قشم و بالعکس از امروز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این خط پروازی با یک فروند هواپیمای RJ85 برقرار می شود که شماره پرواز آن نیز ۱۲۶۳ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ما، طول مدت این پرواز از قشم به گرگان و یا بالعکس ۲ ساعت خواهد بود که این خط پروازی چندی پیش به امضای مسئولین استانی انقعاد گردید.

kasebeamin.ir111

همچنین این پرواز در ساعت ۱۸:۰۰ فرودگاه کیش را به مقصد گرگان ترک خواهد کرد و پرواز برعکس آن نیز ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه گرگان را به مقصد قشم ترک خواهد کرد.

فرودگاه بین المللی قشم یکی از پنج فرودگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران است که در سال 1376 افتتاح شد و به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه با بیش از 10 پرواز داخلی و خارجی در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و دبی یکی از فرودگاه های بزرگ جنوب کشور محسوب می شود.

جزیره قشم در جنوب ایران با حدود 117 هزار نفر جمعیت یکی از نقاط مهم گردشگری است و همه ساله چندین میلیون مسافر داخلی و خارجی از طریق هوا، دریا و زمین وارد این جزیره می شوند.

مسافران قشم در سفر به این جزیره می توانند علاوه بر تماشای زیبایی های ژئوسایت های یگانه ژئو پارک خاورمیانه در این جزیره، از سواحل زیبا، خلیج دلفین های هنگام، قلعه پرتغالی ها، ماسه های نقره ای هنگام، جزایر ناز، غارهای خوربس، موزه ژئوپارک، غذاهای خوشمزه بومیان و بازارهای این جزیره استفاده کنند.

لازم به ذکر است، مسافران جزیره قشم و گرگان میتوانند در مسیر تعیین شده به طور مستقیم از طریق هوا به این مقاصد سفر کنند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار