گرد و غبار به تعطیلی مدارس اهواز انجامید

بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر موجب شد که طی دو روز متوالی برخی مدارس ۸ استان کشور تعطیل شود.

بارش برف برخی مدارس ۸ استان را تعطیل کرد
به گزارش گلستان24، بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر موجب شد برخی مدارس کشور روز شنبه نهم بهمن ماه تعطیل شوند و ادامه این روند سرما، به تعطیلی بعضی از این مدارس در روز دهم بهمن انجامید.

* آذربایجان شرقی

با توجه به بارش برف و شدت بردوت هوا یکشنبه مورخ 10 بهمن در شیفت قبل از ظهر تعطیل است:

در شهرستان مرند و بخش خاروانا: مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام می شود.

شهرستان اهر: مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق روستایی و مدارس استثنایی و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول مناطق شهری تعطیل است.

در شهرستان ورزقان و مدارس عشایر: مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام می‌شود.

*همدان

به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی 1 و 2 همدان، بهار، لالجین، اسدآباد، تویسرکان، قلقلرود، جوکار، رزن، قروه، سردرود، فامنین، قهاوند، کبودراهنگ و گل‌تپه و مراکز پیش دبستانی‌ و‌ مدارس دوره‌ ابتدایی در نهاوند، خزل، ملایر و سامن در نوبت صبح امروز یکشنبه دهم بهمن ماه تعطیل است.

* ایلام

به دلیل برودت هوا و یخبندان و لغزندگی در سطح معابر عمومی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح امروز یکشنبه 10 بهمن ماه جاری در شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، ملکشاهی، منطقه چوار و بخش‌های میمه وکارزان تعطیل است.

فعالیت مدارس متوسطه اول و دوم در همین شهرها با یک ساعت تأخیر شروع می‌شود.

* کرمانشاه

به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز یکشنبه مورخ 10 بهمن ماه، تمام مدارس دوره های تحصیلی در شهرستان ها و مناطق،  اسلام آباد،  دالاهو،  پاوه،  جوانرود ، روانسر،  سنقر،  نوسود، حمیل،  گواور، بابنگان و گهواره در گروه صبح تعطیل است.

مدارس ابتدایی شهرستان ثلاث باباجانی در گروه صبح تعطیل است.

شروع به کار تمامی دوره های تحصیلی مدارس در شهرستان ها و مناطق ، کرمانشاه،  کنگاور،  صحنه،  هرسین،  بیستون،  دبنور، ماهیدشت و همچنین متوسطه اول و دوم شهرستان ثلاث بابا جانی از ساعت 9:30 صبح است.

* لرستان

به دلیل تداوم بارش برف، برودت هوا و مسدود شده راه‌های ارتباطی بسیاری از مناطق شهری و روستایی تمام مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه سری صبح و عصر شهرستان دلفان و منطقه بیرانشهر امروز 10 بهمن ماه تعطیل است. 

همچنین  تمام مدارس روستایی شهرستان الشتر هم با تأخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. 

خبرگزاری فارس: بارش برف برخی مدارس ۸ استان را تعطیل کرد/ گرد و غبار به تعطیلی مدارس اهواز انجامید

* آذربایجان غربی

با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا، امروز 10 بهمن در نوبت صبح تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌ها و مناطق استان به این شرح اعلام می‌شود:

شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو، چایپاره، شوط، پلدشت، چالدرانو خوی: تمام مقاطع تحصیلی شهری و روستایی.

سردشت: مدارس ابتدایی

* قزوین

به دلیل بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی در سطح معابر عمومی، تمام مدارس سه مقطع تحصیلی مناطق آوج والموت غربی در نوبت صبح امروز یکشنبه 10 بهمن ماه تعطیل است.

* کردستان

به دلیل تداوم  بارش برف، برودت هوا و لغزندگی و یخبندان معابر یکشنبه دهم بهمن ۹۵ مدارس شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان در نوبت صبح  به شرح ذیل تعطیل است: 

- تمام مدارس و مقاطع تحصیلی شهرستان‌های قروه، سقز و منطقه زیویه و سریش آباد در سطح شهر و روستا 

- بیجار و حسن آباد یاسوکند، تعطیلی پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و تمام مدارس روستایی 

- سنندج، دیواندره، دهگلان و منطقه کلاترزان تعطیلی پیش‌دبستانی و دبستان سطح شهر و تمام مدارس روستایی و آغاز به کار مدارس متوسطه اول و دوم سطح شهر از ساعت ۹ صبح. 

- مریوان پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و کل مدارس روستایی 

- بانه پیش دبستانی و ابتدایی سطح شهر و روستا 

* خوزستان

با توجه به ضرورت پاکسازی مدارس از گرد و غبار، تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح امروز یکشنبه 10 بهمن در شهرستان‌های اهواز کارون و باوی تعطیل اعلام است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار