نسلی که این روزها، با موها و محاسن و سفید و نفس هایی به شماره افتاده، به تماشای میراث دارانش نشسته است. نسلی که تا توانی برای دویدن و نوردیدن داشت، کتانی هایش را از پا درنیاورد

نسلی با کفش های کتانی+عکس
به گزارش گلستان24،  آن چه پیش رو دارید، تصویری است بی نظیر و منتشر نشده از جوانی در سال های پایانی دهه ی ۱۳۵۰ شمسی یا سال های آغازین دهه ی ۱۳۶۰. قابی که تمام شاخص های منحصربفرد یک دهه از حیات یک نسل را در خود جای داده. نسلی که این روزها، با موها و محاسن و سفید و نفس هایی به شماره افتاده، به تماشای میراث دارانش نشسته است. نسلی که تا توانی برای دویدن و نوردیدن داشت، کتانی هایش را از پا درنیاورد و حتی بسیاری از آنان کتانی ها را با خون خود رنگین کردند. بی شک نظام جمهوری اسلامی، مرهون عاج های ساییده و رویه ی چرکمرده ی این کتانی های منقرض شده است.
طی سه دهه ی گذشته، تحلیل ها و قضاوت های رنگارنگی با گرایش های مختلف سیاسی درباره جوانان و نوجوانان "دهه پنجاه" و "دهه ی شصت" خوانده و شنیده اید. اکثر این بافته ها از سر جهل یا با مرض های مزمن سیاسی، یا کینه های شتری عجیب و غریب بوده است و  خدا را هزاران سپاس که تاریخ، شریف ترین و صبورترین قاضی دنیایی است و به ترین قضاوت را درباره ی این نسل مظلوم خواهد کرد.
 
هدیه به ارواح شهدای نسلی با کفش های کتانی صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 
 
نسلی با کفش های کتانی+عکس
 
 
منبع: مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار