با تلاش گروهی از فناوران در حوزه بازی‌های دیجیتالی صورت گرفت؛

نسخۀ اندرویدی بازی " سفر جنجالی " در فروشگاه‌های عرضۀ نرم‌افزارهای موبایلی مانند کافه‌بازار، ایران‌ اپس، مایکت و همچنین وبگاه این بازی عرضه شد.

عرضۀ بازی اندرویدی «سفر جنجالی» با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی

به گزارش گلستان24،​ «سفر جنجالی»، نخستین بازی اندرویدی تولیدی شرکت «رسانه‌گستر بِنیسی» است که در فروشگاه‌های عرضۀ نرم‌افزارهای موبایلی مانند کافه‌بازار، ایران‌ اپس، مایکت و همچنین وبگاه این بازی عرضه شد.

سفر جنجالی

«سفر جنجالی» عنوان رسمی‌ترین بازی دیجیتالی تولیدشده به منظور معرّفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است که داستان آن در یک تمدّن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد، تمّدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آن‌ها دارای اماکن متعدّدی هستند و داستان پر مخاطره‌ای در آن روی می‌دهد.

سفر جنجالی2

بر اساس این گزارش ، بازی رایانه‌ای / اندرویدی «سفر جنجالی» با تلاش جمعی از اساتید و دانش‌آموختگان حوزه و دانشگاه در شرکت رسانه‌گستر بِنیسی تولید شده و توانسته ضمن نامزدی بهترین بازی اندرویدی ایران درجشنواره‌های بازی مردمی عمّار و پویاگران انقلاب اسلامی، به بخش داوری نهایی این جشنواره‌ها نیز راه پیدا کند.

سفر جنجالی3

بازی را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن لذّت ببرید و پست‌های زیر را به دوستان خود ارسال کنید و یا در گروه‌ها و کانال‌های خود قرار دهید.

لینک دانلود از کافه‌بازار: https://cafebazaar.ir/app/?id=ir.safarejanjali.demo&ref=web_QRhttp://iranapps.ir/app/ir.safarejanjali.demo

لینک دانلود از مایکت: https://www.myket.ir/app/ir.safarejanjali.demo/?lang=fa

لینک دانلود از ایران‌اپس:  http://iranapps.ir/app/ir.safarejanjali.demo

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار