در نخستین مسابقه تلویزیونی زمانی برای خندیدن، علی غریب از شهرستان کردکوی استان گلستان موفق شد با کسب 39 امتیاز به عنوان نفر برتر این مسابقه دست یابد.

علی غریب از کردکوی نفر برتر مسابقه تلویزیونی زمانی برای خندیدن شد

به گزارش گلستان24، مسابقه زمانی برای خندیدن نخستین دوره این مسابقه بود که از شبکه سوم سیما با موضوع مسابقه بین جوانان علاقه‌مند به اجراهای زنده طنز برگزار شد.

علی غریب یکی از شرکت‌کنندگانی بود که از شهرستان کردکوی استان گلستان در این مسابقه شرکت کرد و به مرحله فینال رسید که پس از اجرای خود در مرحله پایانی از بین پنج شرکت کننده راه‌یافته به فینال این مسابقه توانست با کسب 39 امتیاز از مجموع 40 امتیاز ممکن، به عنوان نفر اول این مسابقه معرفی شود و مهدی صفوی‌زاده از یزد نیز به عنوان نفر دوم مسابقه زمانی برای خندیدن انتخاب شد.

علی غریب پس از موفقیت در این مسابقه اعلام کرد که از مهدی صفوی‌زاده تشکر می‌کنم که حتی در این مرحله به نوشتن متن اجرایم کمک کرد و بعد هم این موفقیت را تقدیم می‌کنم به پدر و مادرم که خیلی برای من زحمت کشیدند و دستشان را از اینجا می‌بوسم.

وی ادامه داد: در شهر کردکوی کمی مظلومیم اما برخی از اساتید ما را کمک می‌کنند و روز اولی که برای مسابقه آمدم امید نداشتم و تنها دو دست لباس همراه خودم آوردم اما یاد گرفتم همیشه امیدوار باشم و ناامید نباشم.

حسین رفیعی بازیگر سینما و تلویزیون و از مجریان توانمند رسانه ملی در خصوص علی غریب گفت: صحنه جای خیلی سخت و بی‌رحمی است و باید همیشه در حال یادگیری باشی و امدیوارم همیشه بدرخشی.

مهرداد ضیایی یکی دیگر از داوران این مسابقه که از بازیگران توانمند رسانه ملی است نیز در خصوص این هنرمند شرکت کننده از شهرستان کردکوی تاکید کرد: من هم می‌گویم اگر صحنه بی‌رحم است تو باید رحیم باشی و اگر قرار است تو هم بی‌رحم باشی، اگر تاج دنیا را هم بر سر تو بگذارند فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار