وزیر کار از ساخت کلینیک تامین اجتماعی بیاد معدنچیان و ساماندهی طرح ایمن معادن کشور خبر داد.

ساخت کلینیک تامین اجتماعی بیاد معدنچیان معدن زمستان یورت آزادشهر

به گزارش گلستان 24، علی ربیعی در مراسم گرامیداشت جانباختگان معدن زمستان یورت در روستای وطن آزادشهر ضمن ابراز تاسف مجدد و تسلیت به خانواده جانباختگان معدن گفت:

علی ربیعی



تحقیقات درباره ایمنی معدن همچنان در حال انجام و گزارشاتی در این باره تهیه شده است که هنوز نهایی نشده  وتا آن زمان قضاوت نمیکنم اما علت انفجار همان علت اولیه بوده است که اطلاع رسانی شده است.

ربیعی در ادامه افزود :در راستای کمک به خانواده معدن چیان فوت شده مبلغ 24میلیون به هر خانواده تعلق گرفته است و برای مسکن این عزیزان نیز مبلغ 50میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد شد و علاوه براین از محل بیمه حوادث کارگاه نیز پیگر پرداخت 210میلیون تومان به خانواده جانباختگان هستیم.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی  از ساخت کلینیک تخصصی تامین اجتماعی زمستان یورت در آزادشهر بیاد این عزیزان خبر داد وافزود : پیگیری بیمه کارگرانی  این معدن از زمان  فعالیت آنها با توجه به مختلف بودن عناوین بیمه ای کارگران هستیم وتا زمان راه اندازی مجدد معدن کارگران بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره مند شود.

وی پیگیری نظام بیمه ای کارگران معدن در کل کشور را از دیگر برنامه های وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد.
حجت الاسلام علی کیانی مقدم امام جمعه رودآب سبزوار هم در مراسم یادبود معدنچیان زمستان یورت با اشاره به اینکه آزمایش و انتقام مظلوم دو قانون و سنت الهی است گفت:

خداوند متعال با آزمایش و امتحان در سختی ها و مصیبتها ایمان و اعتقاد بندگان را می سنجد  واگر بنده تقوا پیشه کند خداوند بر آن بنده درود می فرستد.

امام جمعه رودآب انتقام مظلوم را نیز از سنتها و قانون الهی بیان کرد و افزودهر کسی در این فاجعه در هر جایگاهی اگر کوتاهی کرده باشد منتظر عذاب الهی باشد.
 
انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار