پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، در آستانه 3 سالگی فعالیت، قالب جدید خود را رونمایی کرد.

 قالب جدید پایگاه خبری گلستان24 رونمایی شد
پایگاه خبری گلستان24،  با هدف اطلاع رسانی صحیح و منصفانه راه اندازی شده و ضمن پوشش و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نسبت به بازتاب محرومیت ها و مطالبات به جا مانده مردم استان گلستان اقدام می کند.

این رسانه حرکت در مسیر عزت مندی ایران اسلامی و حفظ و حراست از آرمان های شهیدان، امام راحل و مقام معظم رهبری را وظیفه خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

گفتنی است پایگاه خبری گلستان24، نزدیک به 3 سال پیش با هدف رسیدن به رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی، فعالیت خود را آغاز نمود و توانست در مدت زمان کوتاهی به جایگاه مناسبی میان کارشناسان و مخاطبان دست یابد.

بر همین اساس این پایگاه خبری از مدت ها پیش، با هدف افزایش کیفیت سایت، تصمیم به تغییراتی در سایت گرفته شد، لذا با تکیه بر تجربه 3 ساله خویش و نیاز سنجی و بررسی های گوناگون، امروز شاهد این تغییرات می باشید.

اینک و پس از سه سال فعالیت بی وقفه در عرصه اطلاع رسانی، دست اندرکاران این رسانه به منظور ارج نهادن به نظرها و پیشنهادهای مخاطبان گرامی و همینطور کیفیت بخشی به محتوای اخبار و توجه به جنبه های بصری و زیبایی شناختی اقدام به طراحی قالب جدیدکرده اند.

در قالب جدید سعی شده است از تمام ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی در حوزه های مختلف خبر شامل گزارش، خبر، تصاویر، یادداشت، مصاحبه، تحلیل، اخبار روز شهرستان، استان، ایران و جهان و هرآنچه نیاز مخاطبان است جانمایی و ارایه شود.

امید است با تغییر و بهبود قالب سایت، رضایتمندی شما مخاطبان ارجمند را بیش از پیش جلب نماییم.

لطفا نظرات خود را درباره ظاهر و ساختار جدید سایت به اطلاع ما برسانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    بهتر شده

آخرین اخبار