مدیرکل استاندارد سازی گلستان گفت: گلستان در حوزه استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی جزو سه استان برتر شناخته شد.

گلستان در حوزه استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی جزو سه استان برتر است

به گزارش گلستان24؛ محمود فرمانی، مدیرکل استاندار گلستان، امروز (27 مهر) در جمع خبرنگاران استان گفت: ایمنی و سلامت مردم یکی از موضوعات بسیار مهم ما در استان به شمار می آید.

 

وی افزود: در حوزه ایمنی از جمله مواردی که در دستور کار داریم آسانسور ها و جایگاه های سی ان جی ها هستند.

 

فرمانی با اشاره به اینکه سی ان جی های که فاقد استاندارد لازم باشند تا پایان آبان ماه تعطیل می شوند، اظهارداشت: اکنون مدت دوسال است اخطارها داده شد و فرایندهای طی شد و اکنون وارد فاز اجرایی شدیم، سال گذشته گاز  6 جایگاه سی ان جی قطع شد.

 

وی تصریح کرد: مدیرکل استاندارد گلستان استاندارد را یک مقوله فرا سازمانی و فرا وزارتخانه ای دانست و گفت: امروز استاندارد تنها در تولید دیده نمی شود.

 

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نسبت به برخی از طرح های ویژه و خاص اقدام کردیم که برخی به نتیجه رسیده و برخی هاهم در حال اجرا است.

 

فرمانی از بهره برداری ساختمان جدید خبر داد و اظهارداشت: 80 درصد این پروژه در دولت تدبیر و امید جذب شده که اکنون فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفته و امید است با جذب اعتبارات مناسب فاز دوم به بهره برداری برسانیم.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته توانستیم 50 درصد از خودروهای سازمان را استاندارد سازی کنیم.

 

مدیرکل استاندارد گلستان از ورود به حوزه  آب شرب گرگان خبر داد و گفت: سال گذشته 100 آزمایش میکروبی از آب گرگان گرفته شد که همه ارزیابی‌ها خوب بود.

 

فرمانی از ارزیابی 247 مهدکودک در استان خبر داد و افزود: 501 وسیله بازی در 64 پارک شهری بازرسی شد.

 

انتهای پیام/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار