فرماندار کلاله:

فرماندار کلاله گفت: مشکل فرودگاه کلاله, عدم وجود مخزن سوخت‌رسان است تا بتوانیم با سوخت‌گیری مجدد, پروازهای بیشتری داشته باشیم و با رفع این مشکل پروازها به مقصد زاهدان و مشهد هم به فرودگاه کلاله افزوده می‌شود.

 پروازهای زاهدان و مشهد به فرودگاه کلاله افزوده می‌شود

به گزارش گلستان24؛ نصرت برزگر درباره آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه کلاله اظهار داشت: مرجع درخواست کتبی, ارائه مخزن سوخت به فرودگاه کلاله, فرودگاه استان است و این درخواست به مدیرکل فرودگاه‌های استان ارائه شده و بیش از یک‌ماه است که منتظر مخزن سوخت هستیم.

فرماندار شهرستان کلاله افزود: در حال حاضر پروازهای در حال انجام است و ما تلاش داریم این سرمایه ملی در کلاله نمیرد. یک مخزن سوخت‌رسان با حجم بالا به فرودگاه استان واگذار شده و درخواست ما این است تا مخزن قبلی به فرودگاه کلاله واگذار شود و مشکل پروازها مرتفع شود.

وی تاکید کرد: همه هماهنگی‌ها صورت گرفته اما تاکنون, شرکت نفت این مخزن را در اختیار فرودگاه کلاله قرار نداده و انتظار می‌رود این همکاری بیشتر شود. با ورود مخزن سوخت به فرودگاه کلاله پروازهای زاهدان و مشهد نیز دایر خواهد شد و با دایر شدن این پروازها, فرودگاه مجدد رونق تازه‌ای خواهد گرفت.

برزگر اظهار کرد: افت پرواز و کمبود مسافر در ماه‌های پاییز طبیعی است و در همه فرودگاه‌های کشور وجود دارد, اما انتظار داریم با همکاری استانداری, فرودگاه استان, شرکت نفت و دیگر دستگاه‌های مرتبط, همکاری بیشتری برای استمرار پرواز در این فرودگاه انجام شود تا این همه سرمایه صورت گرفته و تجهیزات به روز فرودگاه نمیرد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار