بازار های استانبول در تور استانبول

 

 

olivium Shopping Mall

دهمین مرکز خرید ترکیه olivium نام دارد که در بخش اروپایی ترکیه قرار دارد. این مرکز در ابتدا با 25 مغازه شروع به کار نمود که امروز به 118 مغازه افزایش پیدا نموده است که بعضی از آنها مارکهای معتبر جهانی را ارائه می کنند. این مرکز دارای 45000 متر مربع مساحت و 4 طبقه ساختمان است.

مسافران تور استانبول مطلع باشند که این مرکز دارای سوپر مارکت 6 سالن سینما 1 تئاتر سالن ورزشی و رستورانهای متفاوت است.

آدرس : Zeytinburnu, Istanbul, Turkey

Capacity Shopping Mall

به گزارش سفرباتو هفتمین مرکز خرید و پر طرفدار استانبول به نام Capacity می باشد که در سال 2006 افتتاح گردیده است و دارای 180 فروشگاه می باشد که با 10 دقیقه فاصله از فرودگاه بین المللی آتاتورک می توانید به مجموعه ای از فروشگاهها و مغازه ها و کافه رستورانها برسید که نیازهای شما را براورده خواهد نمود.

نام این فروشکاه به علت وسعت و بزرگی آن و حجم زیاد بازدیدکننده آن انتخاب گردیده است.

این مرکز بزرگترین در نوع خود است که شامل 133000 متر مربع مساحت می باشد که برای 2400 ماشین محل پارک تعبیه گردیده است.

در این  فروشگاه می توانید بعضی از مارکهای معتبر مانند Adil Isik, Banana Republic, Batik, Bebe, Bershka, Beymen, Cacharel, Calzedonia, Camel Active, Carnevale, Colin’s, Converse-Columbia, Damat ADV Tween, De Facto, Dockers را بازدید کنید.

همچنین رستورانها و کافه های معتبر نیز می تواند جوابگوی نیازهای خوراکی شما باشد.

آدرس : Zeytinlik Mah. Fişekhane Cad. No:7 Bakirkoy

Addres Istanbul Shopping Mall

ششمین مرکز خرید استانبول اولین مرکز خرید از نظر دکور و تزئینات است که مجموعه ای از مارکهای معتبر محلی و بین المللی را در محلی بسیار زیبا و شکیل جمع آوری نموده است که چشم مسافران تور ارزان استانبول را خیره می کند.

شما در این مرکز بسیار زیبا که حاصل کار مهندسان و معماران شرکت EMRE AROLAT میباشد می توانید انواع و اقسام محصولاتی را که نیاز دارید از لباسهای متنوع تا مبلمان لوازم آشپزخانه لوازم صنعتی باغبانی و ورزشی و هر آنچه را که نیاز دارید را پیدا کنید.

در این مرکز خرید بیش از 30 مارک مطرح جهانی از جمله Habitat, Vacco, Bang & Olufsen, Hilker, Rivièra Maison, Biscuit, Hamam, Becara, Atlantic Home and Bahar Korçan. محصولات خود را به مشتریان ارائه می کنند.

آدرس : Halide Edip Adıvar Bulvarı, Sisli

مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon

پنجمین مرکز خرید معروف استانبول مرکز خرید کانیون است  که یک مرکز خرید چندین منظوره می باشد و در یکی از آسمانخراشهای معروف استانبول در خیابان «لونت» قرار گرفته . این مرکز خرید که سال 2006 بنا شده نام خود را از شکل ظاهری خود گرفته دارای 37500 متر مربع مساحت  در 4  طبقه و 160 فروشگاه می باشد،از مغازه های فروش انواع و اقسام اجناس گرفته تا بوتیک و آرایشگاه و 10سینما و سالن ورزشی را در خود جای داده است.

در این مرکز تجاری شما می توانید بعضی از مارکهای معتبر جهانی همانند Harvey Nichols, Banana  Republic, Lacoste, Mango and Sony را پیدا کنید.

در این مرکز شما می توانید انواع رستورانها و غذاخوریها تا ساندویچهای گوناگون را پیدا کنید و غذای مورد علاقه خود را میل کنید.

. این مرکز خرید نیز از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب باز می باشد.

آدرس : Büyükdere Avenue Nr. 18

شنبه بازار باکیرکوی |

 بی خود نیست که عمده محبوبیت استانبول خرید کردن در این شهر پر هیاهو است، شنبه بازار در استانبول تنها به بازار بشیکتاش محدود نمی شود، بلکه در نزدیکی فرودگاه آتاتورک شنبه بازاری به نام باکیرکوی وجود دارد و طول آن چندین کیلومتر می باشد. به جرات می توانیم بگوییم که اکثر محلی های استانبول و همینطور گردشگران تور لحظه آخری استانبول هستند به بازار باکیرکوی می آیند تا لباس هایی با قیمت مناسب، لوازم خانه، جواهرات و بسیاری چیزهای دیگر را در آن بیابند. شما در این بازار اجناس برندی را مشاهده می کنید که قیمت مناسبی هم دارا می باشند. همچنین غذاهای محلی و به اصطلاح خیابانی هم در این بازار عرضه می شود که می توانید هر کدام را که می خواهید تهیه نمایید و میل کنید. شنبه بازار باکیرکوی یکی از بهترین بازارهای سنتی استانبول می باشد.

ساعات کار: ۹ تا ۱۹

آدرس: ترکیه، استانبول، باکیرکوری، عثمانیه، کنار ایستگاه مترو، شنبه بازار باکیرکوی

شنبه بازار باکیرکوی

یکی دیگر از بازارهای سنتی استانبول سه شنبه بازار کادیکوی است که در بخش آسیایی این شهر دوست داشتنی و جذاب قرار دارد و هر هفته سه شنبه های در این منطقه غوغایی از خریدار و فروشنده برپا می شود. با توجه به موقعیت قرارگیری این بازار، شما می توانید به راحتی با مترو و اتوبوس خودتان را به بازار سنتی در استانبول برسانید. در این سه شنبه بازار محلی فروشنده های آواز خوان را می بینید که مردم را به خرید اجناس رنگی و جذاب خود دعوت می کنند. شما در سه شنبه بازار کادیکوی هر آنچه را فکر کنید را می توانید گیر بیاورید از میوه گرفته تا لباس های شیک و زیبا! اگر صبح زود به سراغ این سه شنبه بازار بروید، می توانید بهترین جنسی را که پیدا می شود تهیه کنید و اگر صبر کنید تا بازار از جمعیت خالی شود، گرچه شاید آن چیزی را که می خواهید گیر نیاورید، اما قطعا همان را با نصف قیمت می توانید بخرید.

ساعات کار: ۹ تا ۲۰

آدرس: ترکیه، استانبول، کادیکوی، خیابان ماندیرا شماره ۱، حسن پاشا

سه شنبه بازار کادیکوی

همانند دیگر بازارهای سنتی استانبول، چهارشنبه بازار فاتح هم از دیگر بازارهایی است که هر هفته با انبوهی از اجناس و خوراکی های متنوع روبرو است که قیمت های بسیار پایینی دارند و همواره مملو از خریدار هم می باشد. شما در این بازار سنتی می توانید انتظار خرید هر چیزی که لازم دارید را می توانید داشته باشید. همچنین مثل تمامی بازارهای جذاب دیگر، یک ردیف از دست فروش  ها را می بینید که محصولات تازه غذایی خود را ارائه می کنند که کم تر جایی می توانید گیر بیاورید. قیمت پایین محصولاتی که در این بازار به فروش می شود زبان زد همه ی خریدارانی است که چهارشنبه بازار فاتح را برای خرید خودشان انتخاب کرده اند. پیشنهاد ما برای شروع گردش در این بازار رنگارنگ، خیابان یوسف ضیاپاشاست، پس از این خیابان باقی مغازه ها را می توانید یک به یک بگردید.

ساعات کار: ۹ تا ۱۷:۳۰

آدرس: ترکیه، استانبول، فاتح، محله علی کوچوک

چهارشنبه بازار فاتح

یکی دیگر از بازارهای سنتی استانبول، چهارشنبه بازار یشیلکوی است که در منطقه ی یشیلکوی استانبول قرار دارد. با توجه به فضای سرسبزی که این منقطه دارا می باشد بیشتر در بین عموم مردم شناخته شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است. در چهارشنبه بازار یشیلکوی غرفه هایی با اجناس درجه یک خواهید دید که با نظم و ترتیب قابل توجهی در کنار هم قرار گرفته اند، به اصطلاح به این بازار سنتی باکلاس در استانبول گفته می شود، چرا که هم اجناس مدرن و خوبی را دارا می باشد و هم در مساحتی حدود ۱۲ هزار مترمربع قرار گرفته است. در غرفه های این چهارشنبه بازار مغازه های گل فروشی، چایخانه و لوازم آرایش به چشم می خورد، همچنین در اکثر غرفه ها برای خرید می توانید از کارت اعتباری استفاده کنید.

نکته ی قابل توجه در مورد چهارشنبه بازار یشیلکوی این است که قیمت اجناسی که در آن به فروش می رسد کمی از دیگر بازارهای سنتی استانبول بالاتر است.

ساعات کار: ۹ تا ۱۹

آدرس: ترکیه، استانبول، بارکیکوی، خیابان ضیا اردم، یشیلکوی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار