پروژه امنیتی سقوط

بیارجمندی در یادداشتی نوشت: در آستانه ۱۰۰روز اول کاری آیت الله رئیسی قرار داریم ؛تحرکات تبلیغاتی از خارج و داخل کشور بشدت بدنبال انحراف افکار عمومی از دستاوردهای راهبردی این دولت و طرح شبهات گسترده ای با این شاه بیت هستند که رئیسی چه کرد.

آیت الله رئیسی طرح سقوط آزاد کشور را خنثی کرد / کشور وارد یک طرح پروازی جدید و مطلوب مردم شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه نوشت: مقطع زمانی سال ۱۳۹۲ تا نیمه مرداد ماه ۱۴۰۰ را براساس جمیع هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی می بایست مقطع نفوذ فردی و جمعی گسترده در دولت برای اجرای پروژه آمریکایی_اروپایی تغییر و یا همان براندازی نرم جمهوری اسلامی دانست.

سرآغاز پروژه تغییر عملی ،تغییر از طریق صندوق آرای انتخابات در سال ۱۳۹۲ براساس سند پاریس و سپس آغاز گفتگوهای هدفمند و ساختار شکن با آمریکا تحت نسخه کتاب پیروزی بدون جنگ ریچارد نیکسون بود که منتهی به شبیه سازی مولد از SALT1

 (1972) و تولد نامشروع برجام در ایران برای شورویزه کردن آن گردید.

در بخشی از این پروژه آمریکایی و اروپایی خروج از برجام براساس مدل SALT از سوی ایالات متحده پیش بینی شده بود تا راه را برای فتح دیگر سنگرهای استراتژیک جمهوری اسلامی در داخل و خارج فراهم نمایند و این در سال ۱۳۹۶ با کلید خوردن پروژه اندونزی کردن ایران (1997) وارد فاز عملیاتی آن شد تا با تصویر کشیدن یک سقوط آزاد اقتصادی و اجتماعی حداکثر فشار ممکن را برای تحمیل یک مذاکره جدید(نفوذ) و شبیه سازی های مولد دیگر برای برجام های داخلی و منطقه ای و موشکی فراهم نمایند.

در آغازین روزهای بهار ۱۳۹۷ مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تحت هدایت و راهبری چهره شناخته شده امنیتی حسام الدین آشنا ؛کلیپی با عنوان "داری اشتباه می کنی کاپیتان" _ که   براساس  فصل هفتم کتاب تافته های جدابافته ( نظریه قومی سقوط هواپیماها ) تهیه و تدوین شده بود _ بر روی سایت خود بارگذاری نمود که به سرعت در فضای سیاسی ملتهب کشور بازتاب یافت .

در ثانیه های آخر این کلیپ گوینده می گوید :" من در مورد سقوط حرف می زنم ؛هر سقوطی که به صراحت گفته نمی شود داری اشتباه می کنی کاپیتان !"  کاملا مشخص است که طراحان این پروژه همچون تهیه کنندگان هالیوودی با زبان چنین کلیپی علاوه بر مخابره پیام تهدید برای این سقوط مهندسی شده ،بدنبال تغییر در محاسبات راس نظام برای پذیرش تحمیلی مذاکرات برجامی جدید هستند.

خروج پیش بینی و طراحی شده ایالات متحده آمریکا از برجام در اردیبهشت ۱۳۹۷ سرآغاز این اکران عمومی و همگانی سقوط مهندسی شده  با یک پیوست جنگ شناختی و ادراکی بی سابقه و طولانی مدت است که تک تک ملت را در یک فضای سقوط آزاد قرار می دهند.همه در این ۳سال اخیر این فضای ادراکی سقوط را با تمام وجود لمس کرده اند.

اما این سناریو و پروژه امنیتی سقوط برخلاف پیش بینی ها نتوانست محاسبات نظام را تغییر بدهد و با تدبیر و هدایت حکیمانه رهبری  از جمله با دو گام مهم و سرنوشت ساز ؛ مردم در انتخابات های اسفند ۱۳۹۸  و خرداد۱۴۰۰  تصمیم سازان ، کادر و خدمه و کمک خلبان گروگان گیر این پرواز را تغییر دادند.

اکنون که در آستانه ۱۰۰روز اول کاری آیت الله رئیسی قرار داریم ؛تحرکات تبلیغاتی از خارج و داخل کشور بشدت بدنبال انحراف افکار عمومی از دستاوردهای راهبردی این دولت و طرح شبهات گسترده ای با این شاه بیت هستند که رئیسی چه کرد !!؟ 

اما آنان هدفمند نمی گویند که شما از این مجموعه کادر ،خدمه و کمک خلبان جدیدی که یک هواپیمای در حال سقوط هدفمند و در یک مسیر طولانی با آن همه خسارات مادی و معنوی به مسافران آن (مردم) راتحویل گرفته است دقیقا چه انتظاری داشته و دارید ؟

آیت الله دکتر رئیسی در یک مدت کوتاه و کمتر از ۱۰۰روز به این سقوط آزاد مهندسی شده کشور پایان داد و به بدست گرفتن کنترل این پرواز  و وارد نمودن به طرح پروازی جدید و مطلوب مردم ،در حال کاهش آسیب های وارد شده و رفع تهدیدات بوجود آمده است و  هر انسان منصفی و مطلعی این عملکرد راهبردی واجد اولویت را تایید می کند که نتیجه آن آرامش جامعه و بازگشت نسبی نشاط و امید واقع بینانه به یک زندگی رو به بهبودی است و نتایج بیش از ۷۰درصد رضایتمندی ایرانی ها از عملکرد آیت الله رئیسی براساس نظرسنجی موسسه آمریکایی گالوب موید آن است.اما نباید از این غفلت نمود که هنوز در این هواپیما کسانی با نفوذ در حال کارشکنی در مسیر طرح پروازی جدید رو به افق ایران قوی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار