اولین نشست اعضای دومین دوره شورای اجرایی خانه احزاب استان با حضور" سید علی مهاجر "معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و" هادی احمدی" مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری برگزار شد.

برگزاری اولین نشست اعضای شورای اجرایی  خانه احزاب استان با معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار

به گزارش گلستان ۲۴؛ معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  بر لزوم و ضرورت باور اعتقادی در همه سنگرهای تلاش و خدمت رسانی به مردم،حق الناس بودن رای مردم در زمان انتخابات،ارج نهادن به خدمات احزابی که و رفع  مشکلات مردم  تاکید کرد .

"سید علی مهاجر" با اشاره به نگاه به دستاوردهای 43 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پذیرش نقد همه دستاوردهای نظام با همه زوایا بیان داشت : حفظ کرامت انسانی مسئولین دلسوز،باور به همگرایی نگاه به آموزه های دینی و بیان همه واقعیت ها به مردم باید سرلوحه همه ما باشد.

وی تصریح کرد: گفتار ما باید به عمل تبدیل شود تکیه به دانش بومی و استفاده از ظرفیت های درونی نظام در جهت رفع مشکلات کشور و استان و همچنین برگزاری و اداره جلسات جهت رفع مشکلات و دغدغه مردم استان در حد توان و با تلاش های شبانه روزی مورد تاکید قرار داد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به این موضوع که احزاب و گروه های سیاسی پیش قراولان توسعه و خدمت رسانی به مردم می باشند، آمادگی مجموعه معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری را بمنظور برگزاری جلسات دوره ای بصورت فصلی، استفاده از ظرفیت نمایندگان کمیته های فرعی خانه احزاب استان در شوراهای مختلف استانداری و همفکری و تعامل دوجانبه با گروهها و احزاب سیاسی استان در جهت پیشبرد ،توسعه واهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم استان اعلام نمود.

همچنین در این نشست" هادی احمدی " مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری نیز ضمن تبریک انتخاب شایسته اعضای شورای اجرایی خانه احزاب استان به رتبه بالای استان در  کشور در موضوع مشارکت سیاسی،حقانیت نظام بر امر حکومت حق و سهیم بودن مردم در امر حکومت اشاره و بر بحث آموزش به اعضای احزاب و گروههای سیاسی با نگاه منطبق بر تعالیم دینی تاکید نمود.

در این نشست رئیس دوره ای خانه احزاب استان ضمن گزارش عملکرد،خواستار همگرایی،همفکری و تعامل استانداری با احزاب و گروههای سیاسی استان در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات استان در حوزه های مختلف گردید.

گفتنی است: این نشست با هدف آشنایی،ارائه گزارش از عملکرد اولین دوره شورای اجرایی خانه احزاب و بیان مشکلات کلی استان در حوزه های مختلف اقتصادی،اجتماعی و سیاسی استان در یک فضای گرم و صمیمانه ای برگزار شد.

همچنین هر یک از روسای فراکسیون های مختلف به بیان نظرات ،پیشنهادات و مشکلات استان پرداخته و خواستار رفع آن مشکلات با استفاده از ظرفیت جامعه احزاب و گروههای سیاسی استان شدند.

WhatsApp Image 2022-02-07 at 8.57.58 PM (1)

WhatsApp Image 2022-02-07 at 8.57.58 PM

WhatsApp Image 2022-02-07 at 8.57.59 PM

ارسال نظر

آخرین اخبار